افتتاح بزرگترین چرخ و فلک بدون پرده دنیا در چین

افتتاح بزرگترین چرخ و فلک بدون پره دنیا در چین

دستگاه های شهربازی مختلفی در سراسر دنیا روزانه در حال تولید هستند . تولید کنندگان سعی می کنند منحصر به فرد ترین دستگاه شهربازی را طراحی نمایند . سرمایه گذاران مختلفی نیز میلیون ها دلار هزینه برای سفارش دستگاه های شهربازی سرمایه گذاری می کنند . حتی کوچکترین شهربازی ها نیز می توانند روزانه صد ها نفر بازدید کننده داشته باشند . شهربازی های هیجان انگیز می توانند سود بسیاری برای صاحبانشان داشته باشند. برای آنکه شهربازی هیجان انگیز باشد کافیست ، حداقل یک دستگاه منحصر به فرد دارا باشد .
به تازگی در چین بزرگترین چرخ و فلک دنیا افتتاح شده است. پیش تر چرخ و فلک چشم لندن توانسته بود لقب بزرگترین چرخ و فلک دنیا را از آن خود کند. اما با ساخت این چرخ و فلک در چین چشم لندن به رده دوم سقوط کرده است. بزرگترین چرخ و فلک دنیا به نام “چشم بوهای bohai Eye” می باشد ، این چرخ و فلک در شهر ویفانگ در شرق چین قرار دارد که مبلغ احداث آن حدود ۱۷،۵ میلیون یورو می باشد. چشم بوهای حدودا ۱۰ متر از چرخ و فلک چشم لندن بزرگتر است .

افتتاح بزرگترین چرخ و فلک بدون پرده دنیا در چین

جالب است بدانید چرخ و فلک چشم بوهای در شهربازی قرار ندارد و روی یک پل نسبتا بزرگ احداث گردیده ، در طراحی این چرخ و فلک از پره استفاده نشده است .
چرخ و فلک چشم بوهای دارای ۳۶ کابین با ظرفیت ۱۰ نفر می باشد از لحظه سوار شدن تا چرخش و پیاده شدن حدود ۳۰ دقیقه وقت لازم است . نکته منحصر به فرد چرخ و فلک علاوه بر بزرگ بودن امکانات کابین آن می باشد .

هر کابین مجهز به سیستم اینترنت wifi است . همچنین در هر کابین یک تلویزیون وجود دارد که تصاویر مربوط به چرخش و فضای اطراف راه بازدید کنندگان نمایش می دهد ، هر کابین مجهز به سیستم تهویه مطبوع است .
این چرخ و فلک ۱۴۵ متر ارتفاع دارد و طراحی آن بدون پره می باشد. مردم چین طراحی چرخ و فلک را مانند ستون فقرات اژدها می دانند . از آن جایی که چرخ و فلک بدون پره می باشد شبیه به یک چرخ بزرگ است.

مناظر اطراف چرخ و فلک رودخانه بایلانگ و دریای بوهای می باشد. که نام این چرخ و فلک از دریای بوهای گرفته شده است.
البته باید بدانید چرخ و فلک بوهای بزرگترین چرخ و فلک بدون پره دنیا می باشد . بزرگترین چرخ و فلک با پره به نام high roller در لاس وگاس قرار دارد که با ۱۱۲ پره ساخته شده است که حدود ۱۶۵ متر ارتفاع دارد .
کارخانه فروش دستگاه شهربازی کشتی طلایی آماده ساخت سفارشات مشتریان امی باشد.امید است ما نیز بتوانیم دستگاه های شهربازی منحصر به فرد در داخل کشور تولید و احداث نماییم .