هیجان انگیزترین دستگاه های شهربازی در دنیا

هیجان ، ترس و سرعت از گزینه هایی می باشد که باعث جذب افراد می شود . استفاده از دستگاه های پر هیجان و شگفت انگیز موجب جذب افراد به شهربازی ها می شود . شرکتها و کارخانجات شهربازی همواره به دنبال ساخت جدیدترین دستگاه ها می باشند تا بتوانند پاسخگوی هیجانات افراد باشند . کارخانه کشتی طلایی با استفاده  از جدیدترین دستگاه ها و با داشتن کادری مجرب و با تجربه در زمینه ساخت دستگاه های شهربازی به شما کمک می کند تا بتوانید در شهربازیهای خود به افراد هیجان و ترس را القا کنید .

اگر شما بدنبال هیجان و ترس هستید و بدنبال جایی برای تخلیه هیجانات خود می گردید، می توانید به شهربازی بروید و از دستگاه های هیجان انگیز استفاده کنید. هیجان و ترس بالا باعث می شود فرد از نظر روانی تخلیه شود . برخی از دستگاه هایی که در شهربازیها هستند به دلیل بالا بودن میزان خطر و هیجان در آنها افراد باید دارای شرایط سنی مشخصی باشند. دستگاه های مختلفی در شهربازیها وجود دارند که در این مقاله ما شما را با تعدادی از هیجان انگیزترین و جدیدترین دستگاه های شهر بازی آشنا می کنیم.

۱-یکی از دستگاه های خطرناک و پرهیجان، ترن هوایی Full Throttle در والنسیا- ایالت کالیفرنیا می باشد. این ترن که دارای سرعت بالا و  پیچ های بسیار خطرناک می باشد می تواند وحشت و هیجان وصف ناپذیری را به شما بدهد.

۲-اگر به دنبال سقوط آزاد از ارتفاع زیاد هستید گردباد شیطانی در ایالت اوهایو می تواند این حس را به شما بدهد . این دستگاه که شما را تا ارتفاع ۶۶ متر بالا می برد و سپس شما را در آن ارتفاع با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت می چرخاند.

۳-ارتفاع زیاد و سقوط آزاد بیشترین هیجان را به افراد می دهد . دراپ زون در اوهایو شما را تا ارتفاع ۹۲ متر از سطح زمین بالا برده و سپس با سرعتی بالغ بر ۱۱۵ کیلومتر بر ساعت به سمت زمین، سقوط می کنید.

۴-یکی از دستگاه هایی که در بیشتر شهربازیها وجود دارد و افراد جذب آن می شوند رولرکوسترها یا همان ترن های هوایی هستند . ترن هوایی وایلد وان در آمریکا یکی از این دستگاه های هیجان انگیز می باشد که دارای ارتفاع ۳۰ متر بوده و با سرعت ۸۵ کیلومتر بر ساعت حرکت می کند . این ترن که ۱۰۰ سال از ساخت آن می گذرد در افراد احساس ترس زیادی ایجاد می کند زیرا بسیار قدیمی می باشد و باید جرات زیادی داشته باشید تا بتوانید از این ترن قدیمی استفاده کنید.

۵-تصور کنید سوار بر دستگاهی هستید که شما را تا ارتفاع ۱۲۹ متر بالا می برد و زمانی که به آن ارتفاع رسیده اید با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت به سمت پایین حرکت می کنید. وقتی حتی به این موضوع فکر هم می کنید می توانید هیجان و ترس را در وجود خود احساس کنید . برج وحشت در گلدکست استرالیا می تواند چنین حسی را به شما القا کند .

۶-برخی افراد در کنار سرعت بالا به دنبال چرخش و پیچ و تاب در آن سرعت نیز می باشند . تاکابیشا که در پارک فوجی کیو هایلند ژاپن قرار دارد، یکی از شیبدارترین ترن ها می باشد . شیب این دستگاه ۱۲۰ درجه و دارای سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

۷-ترن هوایی هالک یکی از عجیب ترین و هیجان انگیزترین ترن ها می باشد . شما در این ترن می توانید ارتفاع ۱۱۲۷ متر را با سرعت ۸/۱۰۷ کیلومتر بر ساعت تجربه کنید. حتی تصور آن نیز وحشتناک می باشد اما افرادی هستند که همیشه به دنبال هیجان و وحشت هستند و از آن لذت می برند.

۸-بشر همواره بدنبال تجربه سرعت بوده است و همیشه بدنبال ماشین هایی بوده که بتواند با آن بالاترین سرعت را تجربه کند . این افراد می توانند با سوار شدن بر تاپ تریل درگستر در آمریکا، سرعت ۱۹۳ کیلومتر را در ارتفاع ۱۲۸ متر از سطح زمین تجربه کنند که بسیار شگفت انگیز می باشد.

۹-رسیدن به بیشترین سرعت در کوتاهترین زمان بسیار جذاب می باشد تصور کنید در زمان کوتاه چند ثانیه شما سوار بر دستگاهی هستید که در عرض ۵ ثانیه سرعت شما از صفر به ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت می رسد . بله درست شنیدید شما با سوار شدن بر ترن فرمولا روسا که در فراری پارک، ابوظبی امارات قرار دارد، می توانید آن را تجربه کنید.

۱۰-اگر می خواهید سرعت ، ارتفاع و شیب را با هم تجربه کنید می توانید به ایالت اوهایو بروید زیرا در آنجا ترن میلینیوم فورس قرار دارد که می تواند تمام این حس ها را با هم برای شما ایجاد کند.