هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا

بدون شک شهربازی ها بهترین محل ها برای تفریحات گروهی هستند . شهربازی فقط مخصوص کودکان نیست و حتی می توان گفت بیشتر بازدیدکنندگان بزرگسالان هستند . همچنین اغلب دستگاه های شهربازی مخصوص افراد بزرگسال است . چرخ و فلک های بزرگ ، ترن هوایی های طولانی ، تونل های وحشت و … از جذاب ترین دستگاه های شهربازی هستند .
اغلب کشور ها حداقل یک شهربازی بزرگ و چندین شهربازی سرپوشیده دارند. بسیاری از افراد در هنگام مسافرت مایل هستند به شهربازی ها نیز مراجعه نمایند . از این رو قصد داریم هیجان انگیز ترین شهربازی های اروپا که دارای دستگاه های شهربازی جذاب هستند را معرفی نماییم .

دیزنی لند Disneyland

بدون شک یکی از معروف ترین شهربازی های دنیا دیزنی لند است . این شهربازی واقع در پاریس است . ۲۶ سال پیش یعنی در سال ۱۹۹۲ این پارک در حدود ۲۰ کیلومتر افتتاح شد . دیزنی لند از دو قسمت بزرگ ساخته شده است . یک قسمت آن مربوط به شهربازی و قسمت دیگر آن یعنی دهکده دیزنی لند مربوط به رستوران ها ، فروشگاه ها و … است .
Space Mountain نوعی ترن می باشد که سرعت آن به ۷۰ کیلومتر در ساعت می رسد. این ترن در فضای سرپوشیده قرار دارد . چرخش این ترن ۳۶۰ درجه است .
شاید فیلم دزدان دریایی کارائیب را دیده باشید ، در یکی از قسمت های دیزنی لند شبیه سازی این فیلم وجود دارد .
دیزنی لند از قسمت های مختلفی و جذابی تشکیل شده است . دستگاه های شهربازی دیزنی لند بسیار مهیج و هیجان انگیز هستند .

هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا

فوتورسکوپ Futuroscope

این پارک تفریحی در شهر پواتیه فرانسه قرار داد . بدون شک یکی از زیباترین و متنوع ترین شهربازی های اروپا می باشد . در این پارک دستگاه های شهربازی مهیج و همچنین منحصر به فرد وجود دارد که تجربه ای شیرین را برای بازدید کنندگان به وجود می آورد . این پارک ۶۰ هکتار فضا دارد . از جاذبه های این پارک تفریحی فضای آبی آن است .

هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا

پورت اونچورا PortAventura

این پارک تفریحی در بارسلون اسپانیا واقع می باشد و سالیانه بازدید کنندگان زیادی دارد . این شهربازی پر بازدید ترین شهربازی در کشور اسپانیا و ششمین پارک پر بازدید اروپا است . در این پارک قسمت های متعددی مربوط به کشور های دیگر وجود دارد . ۵ قسمت بزرگ شهربازی مربوط به مدیترانه ، خاور دور ، چین ، مکزیک ، پلی نزی است . یکی از بخش های جدید این پارک فراری لند می باشد که شامل دستگاه های شهربازی جدید ، رستوران ها ، مراکز خرید و هتل است .

هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا

یورو پارک Europa park

یورو پارک در شهر روست آلمان قرار دارد و دومین شهربازی پر بازدید اروپا است . در این پارک ترن هوایی های مختلفی وجود دارد که تعداد آنها به ۱۲ ترن می رسد . همچنین در این پارک باغ وحش نیز وجود دارد که تنوع حیوانات آبی و خشکی بالایی دارد . این شهربازی نیز از چند قسمت مجزا تشکیل شده است که در هر کدام از آنها یکی از کشور های اروپا را شبیه سازی کرده اند.

هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا

البته اروپا شهربازی های مختلفی دارد که موارد ذکر شده تنها تعدادی از آنها بود . امید است ما نیز بتوانیم مراکز تفریحی و شهربازی های هیجان انگیزی در داخل کشور ایجاد نماییم .