کارخانه کشتی طلائی

بهترین شهربازی های دبی

دبی به عنوان یکی از کشورهای توریستی، شامل شهربازی های بزرگی با تجهیزات منحصر به فرد همراه با تم های زیبا و خاص می باشد.

اگر به دنبال مقصد تفریحی خانوادگی هستید و یا مکانی هیجان انگیز برای بالا بردن آدرنالین خونتان، می توانید در این لیست مکان محبوب خود را پیدا کرده و با بهترین شهربازی های دبی آشنا شوید.

IMG Worlds of Adventure (سرزمین ماجرا جویی)

این شهربازی بزرگترین شهربازی سرپوشیده جهان است. می توانید در چهار محوطه برای ماجراجویی، ۲۲ ترن را پیدا کنید که در ۱٫۵ میلیون فوت مربع پخش شده اند.

در این شهربازی می توانید دایناسور های آهنین ببنید که از تجهیزات خاص شهربازی هستند و در محیط پارکنده شده اند و یا هیجان ذهن یک پرنده در حین پرواز را تجربه کنید. این شهربازی مکان مناسبی برای لذت بردن از تخیلات و تفریح های هیجان انگیز است.

 

کشتی طلائی

باغ سبز درخشان در دبی

باغ سبز دبی بزرگترین باغ مصنوعی جهان و یکی از مقاصد محبوب خانوادگی است. این شهربازی سر شار از پروژکتورهای رنگی درخشان، به همراه اجرای زنده هنرمندان محلی و بین المللی است.

در این شهربازی مکانی اختصاصی برای کودکان تعبیه شده است که در آن می توانند همراه با بازی، با محیط زیست آشنا شوند.

 

کارخانه کشتی طلائی

پارک آبی لاگونا

پارک آبی لاگونا یکی از هیجان انگیزترین شهربازی های دنیاست. می توانید از تعداد زیادی سرسره های دلهره آور و سقوط آزاد استفاده کرده و یا در کنار رودخانه های مصنوعی دوچرخه سواری کنید. از همه نوع تفریحاتی در این پارک موجود می باشد.

با رفتن به لاگونا پارک سفر به سرزمین آدرنالین را تجربه کنید.

 

کشتی طلائی

سرزمین لگوها (LEGOLAND )

تجهیزات شهربازی لگو لند از لگوهای غول پیکری ساخته شده است. همچنین این پارک مینیلند است، جایی که می توانید نسخه مینیاتوری از نماد نمادین دبی و همچنین علایم کلیدی  از سراسر خاورمیانه پیدا کنید.

 

کارخانه کشتی طلائی

شهربازی Hub Zero

شهربازی Hub Zero میتواند یک مکان رویایی برای گیمر های حرفه ای باشد. تجهیزات شهربازی با الهام از بازی های کامپیوتری ساخته شده و دارای ۱۸ جذابیت متفاوت برای گیمر های حرفه ای و آماتور است.

این شهربازی شامل بازی هایی مانند تیراندازی به عنکبوت، تیراندازی به زامبی و رانندگی با اتومبیل racecar و همچنین یک دوره طناب زدن ، برچسب لیزری ، یک سینما ۴D و توپ های سافت بال است.

در شهربازی Hub Zero میتوانید با طناب های پر سرعت و دیوارهای صعود کننده همراه با جهش های ترسناک به منطقه ی قهرمانان بازی ها، حمله کنید آن ها را شکست دهید و لذت ببرید.

 

کشتی طلائی

شهربازی Mattel Play! Town

بهترین راه آموزش و بالا بردن خلاقیت کودکان از طریق بازی و در حالی است که متوجه آموزش مستقیم شما نیستند.

در شهربازی Mattel Play! Town بچه های شما می توانند در یک فضای بازی ایمن که منحصراً برای بچه های ۲ تا ۱۰ سال ساخته شده است ، به شدت سرگرم شوند.

تجهیزات شهربازی متال پلی بر اساس شغل های واقعی ساخته شده است.

Mattel Play با فعالیت ها و تجارب سرگرم کننده در ۵ منطقه مختلف مانند مامور آتشنشانی و … یکی از جذاب ترین شهربازی های کودکان است. این پارک موضوعی، به بچه ها کمک می کند تا مهارت های اساسی اجتماعی مانند کار تیمی، نظم و انضباط و… را آموزش ببینند.

در ضمن ، شما می توانید از غذا، نوشیدنی و وای فای رایگان در سالن بزرگسالان و یا  گشت و گذار در دبی مال لذت ببرید.

 

کارخانه دستگاه شهربازی کشتی طلائی

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

یکی از جذاب ترین آکواریوم های دنیا درست در داخل مرکز خرید دبی واقع شده است. این آکواریوم با تونلی به طول ۴۸ متر، بیش از ۱۴۰ گونه جاندار و ۳۰۰ کوسه را در خود جای داده است.

 

کشتی طلائی

پارک آبی Atlantis Aquaventure

این پارک آبی پر از موجودات عجیب و غریب آبی بوده و به شما این امکان را میدهد تا با سواری بر روی اسلایدهای گالوانیزه، و یا در ساحل های خصوصی پارک به رانندگی بپردازید و از این محیط زیبا لذت ببرد.

همچنین ساحل های کوچک مخصوص کودکان وجود دارد که میتوانند در آن هیجان و سرگرمی را تجربه کنند.

 

کارخانه کشتی طلائی

رینگ یخ دبی

این رینگ یخ در قلب دبی مال واقع شده است. اگر تجربه اسکیت بر روی یخ ها را ندارید میتوانید از  آموزش های اولیه آن استفاده کنید.

رینگ یخ دبی تنها جایی است که به شما این امکان را میدهد تا وسط بیابان بارش برف های مصنوعی را شاهد باشید و سرمای لذت بخشی را در گرمای دبی تجربه کنید.

 

کارخانه کشتی طلائی

آکواریوم اتاق های گمشده

آکواریوم اتاق های گمشده شامل ۶۵۰۰۰ حیوان دریایی بوده و به شما این امکان را می دهد تا بقایای شهر اسطوره ای آتلانتیس را کشف کنید.

این آکواریم به صورت تونل هایی مارپیچ ساخته شده که باعث می شود ماجراجویی هر بازدیدکننده را برانگیزد. در اینجا می توانید دو تمساح کودک بسیار نادر سفید را در زیستگاه طبیعی خود مشاهده کنید. همچنین تورهای اسطوره ای ساعتی وجود دارد که بر شهر افسانه ای گمشده تمرکز می کنند.

 

کارخانه کشتی طلائی

شهربازی Bollywood

تجهیزات این شهربازی بر اساس فیلم ها و صحنه های سینمای بالیوود برای علاقمندان به این سینما ساخته شده است. سرگرمی های صحنه ای، اجراهای زنده و سواری های پرتحرک سینمایی، تجربه بی نظیری را در شهربازی  بالیوود تشکیل می دهند.

همچنین می توانید با استقبال از نمایش پر جنب و جوش کافه ها و سرگرمی های زنده در بلوار بالیوود، اولین تئاتر موزیکال بالیوود به سبک برادوی منطقه را تجربه کنید.

 

کشتی طلائی

شهربازی VR

این شهربازی یکی از بزرگترین شهربازی های واقعیت مجازی در دنیا است و به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از هدست هایی که روی چشمانتان قرار میدهید دنیاهای دیگری را تجربه کنید.

بازی های چند نفره، هیجان و سواری از تجربیات بی نظیر این شهربازی است.

قبل از استراحت در کافهVR ، سقوط رایگان از بالای برج خلیفه را تجربه کنید. مقاومت در برابر آن غیرممکن است!

 

کارخانه کشتی طلائی

شهربازی کیدزانیا

تجهیزات شهربازی کیدزانیا درست بر اساس زندگی واقعی بزرگسالان طراحی شده اند و کودکان با بازی در این شهربازی می توانند زندگی بزرگسالانه را تجربه کنند.

کودکان در این شهر ساختگی این امکان را دارند تا هر یک از ۸۰ حرفه ی موجود از جمله دندانپزشکی، حمل و نقل هوایی، مد و ساخت و ساز را انتخاب کنند، در آن حرفه کار کرده و پولی را که به دست آورده اند، خرج کنند.

KidZaniaبه بچه ها کمک می کند تا خلاقیت خود را ابراز کنند و مهارت های تصمیم گیری خود را تقویت نمایند.

 

کارخانه کشتی طلائی

کارخانه فروش دستگاه شهربازی کشتی طلایی با بهرمندی از بهترین تجهیزات روز دنیا در تلاش است تا با تولید داخلی چرخ و فلک، سالتو، صندلی پرنده، فلک بلی، فیریزبی، کشتی صبا، قطار های بزرگسالان و کودکان و … با تجهیز کردن ایمن شهربازی های ایران اوقات خوشی را برای شما عزیزان فراهم آورد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فکس و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۸

همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲

فکس: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۷

ایمیل: shahrebazi125@gmail.com