بهترین شهربازی های سرپوشیده در ایالات متحده آمریکا

یکی از مزایای سالن های سرپوشیده شهربازی این است که برای بازدید آن نیازی به هوای تابستان ندارید! شما می توانید در این شهربازی های سرپوشیده، همه عناصر یک مکان تفریحی عالی، از جمله ترن های مسافربری و سواری، بازی های رایانه ای و غذاهای خوشمزه را پیدا کنید. دستگاه هاي سالن های سرپوشيده شهربازي همانند دیگر شهربازی ها هیجان و اوقات خوشی را برای شما فراهم خواهند کرد. در این مقاله هشت شهربازی سرپوشیده در ایالت متحده معرفی شده است که در هر شرایطی می توانید از آن ها بهرمند شوید.

 

شهربازی سرپوشیده جهان نیکلودئون – رادرفورد، نیویورک

Nickelodeon Universe در مال رویای آمریکا در رادرفورد، نیوجرسی، ۸٫۵ هکتار مساحت دارد و آن را به بزرگترین شهربازی سرپوشیده در آمریکای شمالی تبدیل کرده است. این شهربازی سرپوشیده در سال ۲۰۱۹ افتتاح شد و دارای ترن های هوایی، سواری و جاذبه های تفریحی و همچنین فرصت های ملاقات و صحبت با شخضیت های محبوب انیمیشنی از قبیل دورا، لاک پشت های نینجا و باب اسفنجی است. این شهربازی در Dreams Mall همچنین دارای یک پیست اسکیت سرپوشیده است که به تازگی افتتاح شده است و به زودی از یک پارک آبی سرپوشیده نیز رونمایی خواهد کرد.

 

کشتی طلائی

 

 شهربازی سرپوشیده جهان نیکلودئون – بلومینگتون، MN

بزرگترین مرکز تجاری این کشور یک شهربازی سرپوشیده بزرگ را در برمیگرد که دارای ترن های هوایی و یک چرخ و فلک بزرگ است. از بین دستگاه هاي سالن سرپوشيده شهربازي نیکلودئون می توان به سواری های هیجان انگیز، سواری های کودکانه و … اشاره کرد. در این شهربازی مستقر در نیک، بچه های کوچک به اندازه پارک های تفریحی در فضاهای باز، محدودیت های زیادی پیدا نمی کنند و بازدیدکنندگان بزرگسال نیز می توانند از اتومبیل های سورای هیجان انگیری که موجود است بهرمند شوند.

 

کارخانه کشتی طلائی

 

Adventuredome در لاس وگاس، NV

وگاس فقط برای بزرگسالان نیست! از میان دستگاه هاي سالن سرپوشيده شهربازي  Adventuredome می توان به ترن های هوایی، سواری های آبی، برج های سقوط آزاد، برچسب لیزری، اتومبیل های بزرگ و … اشاره کرد. هیجان انگیزترین قسمت های شهربازی شامل Canyon Blaster، Inverter، Sling Shot و El Loco می باشد. این شهربازی برای تمامی سنین از قبیل کودکان تا بزرگسالان سرگرمی های هیجان انگیزی ارائه می دهد.

 

کارخانه دستگاه شهربازی سانی کشتی طلائی

 

شهربازی سرپوشیده I-X در کلیولند- OH

این پارک سرپوشیده ۲۰ هکتاری، واقع در کلیولند، اوهایو، دارای منطقه Kidzville برای بچه های کوچک و Thrill City برای بزرگسالان است که هر دو شامل چرخ و فلک هستند. شهربازی سرپوشیده I-X همچنین، ترن های هوایی، Scrambler، Tilt-a-Whirl، زیپ لاین و چرخ فلک ارائه می دهد. حتماً هنگام حضور در آنجا، یک بلیط برای برنامه نمایش زنده تهیه کنید.

 

کارخانه فروش دستگاه های شهربازی سرپوشیده کشتی طلائی

 

  شهربازی iPlay America، در فری هولد – NJ

دستگاه هاي سالن سرپوشيده شهربازي  iPlay آمریكا با ۱۱۵۰۰۰ متر مربع، واقع در فری هولد، شامل اتومبیل های سرعتی، سواری های هیجان انگیز و مرتفع، سواری های پروازی، هپی سوئینگ، دیزی دراگونز و ماشین های کوبنده و همچنین بیش از ۲۰۰ بازی دیگر است. بازی هایی که بچه ها می توانند مهارت های خود را آزمایش کرده و رقیبان خود را به چالش بکشند. همچنین هنگامی که به استراحت احتیاج دارید می توانید برای خوردن غذا به City Square Bar & Grille یا Boardwalk Grill Sonny مراجعه کنید.

 

دستگاه شهربازی سرپوشیده کشتی طلائی

 

  شهربازی سرپوشیده پارتنون در Mount Olympus Resort، ویسکانسین دلز، WI

یکی از بهترین شهربازی های آبی سرپوشیده در ایالات متحده آمریکا در یک شهربازی سرپوشیده قرار دارد! Mount Olympus یک شهربازی سرپوشیده است که تدریس نخ نوردی، اتومبیل های کوبنده، برچسب لیزری، دیواره صخره نوردی و … را ارائه می دهد. یک ناهار خوری در فضای باز نیز وجود دارد. در این مجموعه می توانید پارک آبی، شهربازی سرپوشیده و غذا خوری را در یک مکان تجربه کنید.

 

کارخانه کشتی طلائی

 

  پارک ماجراجویی Tom Foolerys در کلاهاری – ویسکانسین دلز، WI

مانند Mount Olympus، کلاهاری هم پارک آبی سرپوشیده و هم سالن شهربازی سر پوشیده (و همچنین مکان های تفریحی و رستوران های داخلی) را ارائه می دهد!

دستگاه هاي سالن سرپوشيده شهربازي Tom Foolerys، شامل یک ترن هوایی، زامبی ( طلوع آریزونا) و تونل توهم نوری برای بچه های بزرگتر می شود، در حالی که بچه های کم سن و سال تر می توانند از چرخ فلک، مسیر طناب های Lil ‘Toucan Climb و سواری های هوایی Sky Rangers لذت ببرند. از جاذبه های دیگر می توان به یک صخره نوردی و چرخ و فلک اشاره کرد.

 

کارخانه سازنده دستگاه شهربازی سرپوشیده کشتی طلائی

 

  شهربازی سرپوشیده Funplex – هیوستون، TX

دستگاه هاي سالن سرپوشيده شهربازي Funplex در هیوستون شامل موارد زیر است: اتومبیل های کوبنده، ترامپولین غول پیکر و چرخ و فلک؛ فعالیت هایی از قبیل بازی بولینگ، چهارچرخ، اسکیت و بیش از ۱۴۰ بازی دیگر نیز موجود است. این شهربازی سرپوشیده – مناسب برای همه سنین است.

 

دستگاه های شهربازی سرپوشیده کشتی طلائی

 

  KidZania USA – Frisco، TX

Frisco یک شهربازی سرپوشیده نیست زیرا تجهیزات شهربازی های دیگر، مانند اتومبیل سواری، چرخ و فلک، ترن هوایی و … را ارائه نمی دهد. اما این شهربازی سرگرمی های منحصر به فردی را که شما در هیچ کجای ایالات متحده آمریکا هنوز پیدا نکرده اید را ارائه می دهد. KidZania، که یک شهر کوچک در اندازه های کودکانه است، به بچه ها این فرصت را می دهد تا بیش از ۱۰۰ حرفه از قبیل  آتش نشان، روزنامه نگار، جراح و … را امتحان کنند. هر فعالیتی که برای سنین ۴ تا ۱۴ سالگی طراحی شده است، به بچه ها مهارت های ارزشمندی در زندگی می آموزد و در عین حال آن ها را به خلاقیت ترغیب می کند.

 

واردات و فروش دستگاه های شهربازی کشتی طلائی

 

کارخانه فروش دستگاه شهربازی کشتی طلایی با بهرمندی از بهترین تجهیزات روز دنیا در تلاش است تا با تولید داخلی چرخ و فلک، سالتو، صندلی پرنده، فلک بلی، فیریزبی، کشتی صبا، قطار های بزرگسالان و کودکان، دستگاه های شهربازی های سرپوشیده و سالنی و … با تجهیز کردن ایمن شهربازی های ایران اوقات خوشی را برای شما عزیزان فراهم آورد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فکس و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۸

همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲

فکس: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۷

ایمیل : shahrebazi125@gmail.com