تجهیزات شهربازی کشتی طلائی

تجهیزات شهربازی ارم تهران

شهربازی ارم تهران که در ابتدای بزرگراه تهران به کرج واقع شده، دومین شهربازی بزرگ ایران می‌ باشد که هر ساله افراد زیادی برای بازدید و تجربه تفریحات هیجان انگیز موجود در شهربازی به این منطقه می‌ آیند. شهربازی ارم درون مجموعه پارک بزرگ ارم قرار دارد که مساحت آن به حدود ۷۵ هکتار می‌ رسد. به همین دلیل است که علاوه بر استفاده از امکانات شهربازی می‌ توانید به دریاچه بزرگ اختصاصی این پارک و قسمت‌ های دیگر آن سر بزنید و لذت ببرید. مجموعه شهربازی ارم تهران به طور کلی شامل سه بخش اصلی می‌ باشد که در آنها بیشتر از ۷۰ وسیله بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز وجود دارد. هر کدام از این شهر بازی‌ ها به نام‌های لونای ۱، ۲ و ۳ شناخته می‌ شوند.

در ادامه این مطلب ما برخی از هیجان انگیز ترین تجهیزات شهربازی ارم تهران را خدمت‌ تان معرفی می‌ کنیم. اما قبل از آن توضیحات مختصری را در خصوص بخش های مختلف شهر بازی در پارک ارم در اختیار شما قرار می دهیم که اگر به آنجا نرفته‌ اید، با این مکان بیشتر آشنا شوید.

 

معرفی تجهیزات شهربازی ارم تهران (معرفی ۸ بازی هیجان انگیز)

در بخش لونای ۱ شهربازی ارم تهران علاوه بر تجهیزات بسیار هیجان انگیز شهربازی، امکانات مختلف دیگری مانند فضای سبز، فست فود و مغازه‌ های فروش انواع تنقلات وجود دارد. در این بخش از شهربازی علاوه بر این‌ که وسایل بازی مختلف وجود دارد، فضاسازی به گونه‌ ای می‌ باشد که افراد بسیاری برای پیک نیک به این قسمت می‌ آیند. اما به عقیده مراجعه کنندگان تجهیزات شهربازی ارم تهران در پارک لونای ۲ هیجان انگیزتر است، همین باعث شده که جوانانی که دوست دارند تفریحات پر انرژی تر و هیجان انگیزتر را تجربه کنند به این بخش پارک مراجعه کنند. کوچکترین قسمت شهربازی ارم، بخش لونای ۳ می‌ باشد. در این بخش از تجهیزات شهربازی کمتری استفاده شده اما هنوز هم تفریحات هیجان انگیزی در آنجا منتظر شما خواهند بود. در ادامه این مطلب برخی از محبوب ترین تجهیزات شهربازی ارم تهران را معرفی میکنیم تا به صورت تخصصی با این دستگاه‌ ها آشنا شوید.

 

سقوط آزاد شهربازی ارم

یکی از تجهیزات شهربازی ارم سقوط آزاد می‌ باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. این دستگاه‌ ها را با نام drop tower نیز می‌ شناسند و و افرادی که به دنبال هیجان هستند، بی‌شک با آن آشنایی دارند. روند کار این تجهیزات چنین است که ابتدا صندلی‌ هایی که دور برج سقوط آزاد هستند و مسافران بر روی آنها نشسته اند، به آرامی تا ارتفاع مشخصی بالا می‌ روند. سپس با یک شمارش معکوس که هیجان زیادی وارد می‌ کند، تمام صندلی‌ ها با سرعت زیادی به سمت پایین سقوط می‌ کند که قطعاً برای‌ تان بسیار دلهره آور و هیجان انگیز خواهد بود.
ساختار کلی تجهیزات سقوط آزاد به این شکل است که یک برج مرکزی در قسمت میانی آن وجود دارد و یک سازه رینگ مانند که برای صندلی‌ های ایمنی می‌ باشد بر روی آن قرار گرفته است. این سازه به ترمزهای مغناطیسی مجهز است و همین مورد باعث افزایش ایمنی آن در زمان کار می‌ شود. برج‌ های سقوط آزاد در تمامی شهربازی‌ های جهان جزو اصلی‌ ترین و مهم‌ ترین تجهیزات شهربازی به شمار می‌ روند.

 

کارخانه کشتی طلائی

 

ستاره گردان شهربازی

ستاره گردان یکی از تجهیزات شهربازی ارم می‌ باشد که افراد بالای ۱۲ سال می‌ توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند. این دستگاه‌ ها دارای ارتفاع مشخصی هستند و روی آنها صندلی‌ های تعبیه شده است. زمانی که این دستگاه شروع به کار می‌ کند، صندلی‌ ها را در ارتفاع مشخص خود بالا و پایین می‌آورد و علاوه بر آن حرکات ترکیبی مانند چرخش ۳۶۰ درجه و تاب خوردن عمودی باعث می‌ شود افرادی که سوار بر ستاره گردان شده‌اند، هیجان بسیار زیادی را تجربه کنند. ارتفاع این دستگاه در پارک ارم حدود ۳۰ متر می‌ باشد و گنجایش آن ۳۰ نفر است. همچنین تولید کننده آن شرکت زایر آلمان می‌ باشد که به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات شهربازی در جهان شناخته می‌ شود.

 

چرخ و فلک شهربازی

چرخ و فلک یکی از وسیله‌ هایی است که در همه شهربازی‌ های کوچک و بزرگ دیده می‌شود و قطعاً همه با آن آشنایی دارند. در ضمن باید در نظر داشته باشید که یکی از بزرگترین تجهیزات یک شهربازی همواره چرخ و فلک است که از فاصله بسیار دور توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌ کند. چرخ و فلک شاید به عنوان یک گزینه اصلی در میان تجهیزات شهربازی ارم به شمار نرود، اما هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و سوار شدن بر آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

روند کار این دستگاه چنین است که کل سازه دایره‌ای شکل به دور یک محور مرکزی می‌چرخد. نیروی مورد نیاز برای این چرخش رو به بالا به وسیله موتورهای الکتریکی و جعبه دنده تامین می‌شود. همچنین برای پایین آمدن نیروی جاذبه صندلی‌ ها را به سمت زمین می‌ کشد. و همین باعث چرخیدن چرخ و فلک می‌ شود. افرادی که سوار بر چرخ و فلک می‌ شوند وقتی به بالاترین قسمت آن می‌ رسند احساس سبکی هیجان انگیزی دارند که دقیقا به همین دلیل این وسیله همچنان از تجهیزات محبوب شهربازی ها به شمار می رود.

 

فروش تجهیزات شهربازی کشتی طلائی

 

کشتی صبا

کشتی صبا نام یکی دیگر از تجهیزات شهربازی ارم است که تقریباً در تمام شهربازی‌ های مدرن دیده می‌ شود. شکل ظاهری این دستگاه همانند یک قایق بزرگ است که بسته به ابعاد و اندازه آن حدود ۴۵ تا ۵۵ مسافر را در هر مرتبه می‌ تواند سوار کند و آن‌ها را تا ارتفاع ۲۰ متر با زاویه ۷۵ درجه بچرخاند. این دستگاه‌ از یک سازه فولادی جوشکاری شده مقاوم ساخته شده‌ است. بر روی قسمت کشتی بدنه تزیینی و نیمکت‌ هایی از جنس فایبرگلاس وجود دارد که باعث زیباتر شدن و جذابیت ظاهری آنها می‌ شود. کشتی صبا یکی از تجهیزات شهربازی است که به عنوان وسیله‌ ای مناسب برای خانواده‌ ها شناخته می‌ شود. سوار شدن بر روی آن بسیار هیجان انگیز خواهد بود. از طرفی امنیت مناسب این دستگاه‌ امروزه به همه ثابت شده است.

 

ترن هوایی

ترن هوایی یکی دیگر از تجهیزات شهربازی ارم است که در شهربازی‌ ها به عنوان یکی از تفریحات و وسیله‌ های بازی بسیار هیجان انگیز شناخته می‌ شود. این وسیله از کابین روباز تشکیل شده که بر روی یک مسیر ریل آهنی پیچ در پیچ و مرتفع حرکت می‌ کند. سوار شدن روی آن برای همه هیجان انگیز و برای برخی حتی ممکن است ترسناک و دلهره آور باشد. روند نصب این ریل ‌ها به گونه‌ای است که کابین مورد نظر در مسیر‌های شیب دار، مرتفع و حتی گاهی وارونه قرار می‌گیرد و همین باعث افزایش میزان دلهره و هیجان در شما خواهد شد. معمولاً روند استفاده و به کارگیری این ترن‌ها به این صورت است که کابین‌ ها تا ارتفاع مشخص توسط زنجیرها و یا کابل‌های نگهدارنده استاندارد بالا می‌ روند و سپس انرژی حرکتی مورد نیاز برای طی مسیر خود را از حرکت در سراشیبی تامین می‌ کنند.

 

سفینه‌ی فضایی

سفینه فضایی و یوفو یکی از تجهیزات شهربازی ارم است که علاوه بر هیجان انگیز بودن برای مراجعه کنندگان، از نظر ظاهری نیز باعث ایجاد یک نمای هیجان انگیز و جذاب در شهربازی‌ می‌ شود. پیشینه ساخت این تجهیزات شهربازی به سال ۱۹۷۲ باز می‌ گردد. معمولاً سفینه‌ های فضایی دارای بیست کابین دو نفره هستند که مسافران می‌ توانند در آن سوار شده و با تجهیزات ایمنی خود را محکم ببندند تا آماده یک برنامه هیجان انگیز و جذاب شوند. در سال های اولیه تولید این تجهیزات، اسم آنها را از فیلم‌های محبوب جنگ ستارگان الهام گرفتند تا به این صورت بتوانند افراد زیادی را علاقمند به استفاده از این تجهیزات کنند.

 

فریزبی

یکی از تجهیزات شهربازی ارم فریزبی است، این دستگاه تفریحی به شکل دایره می‌باشد و با حرکاتی آونگ مانند به سمت جلو و عقب می‌ چرخد. قرارگیری این دایره بین دو آونگ معلق باعث شده که احساس خاصی مانند بی وزنی به شما دست بدهد و بتوانید هیجان زیادی را تجربه کنید. بسته به نوع تجهیزات شهربازی مورد نظر زاویه چرخش آونگ مورد استفاده در دستگاه فریزبی می‌ تواند بین ۱۲۰ تا ۳۶۰ درجه باشد. همچنین نکته پایانی که در این بخش باید در نظر داشته باشید این است که این تجهیزات صرفاً برای شهربازی‌ های روباز مناسب هستند.

 

سکارخانه ساخت تجهیزات شهربازی کشتی طلائی

 

تاب‌ زنجیری

تاب زنجیری یکی از تجهیزات شهربازی ارم است که معمولاً در سایر پارک‌ های تفریحی و شهر بازی‌ های مختلف نیز دیده می‌ شود. تاب زنجیری که یکی از تجهیزات شهربازی و مخصوص فضای باز می‌ باشد در اندازه‌ های مختلف و برای سنین مختلف تولید می‌ شود. روند استفاده از این دستگاه‌ به این صورت است که مسافران بر روی صندلی‌ های معلق این وسیله می‌ نشینند و در ساده ترین حالت قسمت مرکزی آن شروع به چرخیدن میکند، همین موضوع باعث چرخیدن تاب‌ ها میشود. در نمونه‌ های پیشرفته تر تاب زنجیری می‌بینیم که قسمت بالایی دستگاه که تاب‌ها به آن وصل شده‌اند قابلیت کج شدن دارد و به صورت متحرک است.، همین موضوع باعث می‌ شود استفاده از این تجهیزات برای مسافران بسیار هیجان انگیز و دلنشین باشد. جالب است بدانید بسیاری عقیده دارند تاب‌ های زنجیری یکی از قدیمی ترین وسایل تفریحی هستند که امروزه نیز در شهربازی‌ ها دیده می‌ شوند.

امیدواریم این مطلب از کارخانه تولیدی تجهیزات شهربازی کشتی طلایی توانسته باشد با معرفی تجهیزات شهربازی ارم تهران شما را با انواع دستگاه های مورد استفاده در شهربازی‌ های ایران آشنا کند. در ضمن می‌ توانید برای سفارش انواع تجهیزات شهربازی با ما تماس بگیرید و سوالات خود را با متخصصین ما در میان بگذارید. شرکت کشتی طلایی با تولید تجهیزات شهربازی مانند کشتی صبا، قطارهای بزرگسالان و کودکان، فریزبی، فلک بلی، صندلی پرنده، سالتو، چرخ و فلک و… میتواند تا حد زیادی دستگاه‌ های مورد نیاز برای شهربازی را تامین کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه کشتی طلایی می‌توانید از طریق شماره تماس، فکس و ایمیل زیر با این مجموعه در ارتباط باشید.

تلفن: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۸
همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲
فکس: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۷
ایمیل : shahrebazi125@gmail.com