ساخت تجهیزات شهربازی کشتی طلائی

تجهیزات شهربازی پارک ملت مشهد

یکی از بهترین شهربازی‌ های ایران از نظر امکانات و تجهیزات، شهربازی پارک ملت مشهد است که در سال ۱۳۵۱ تأسیس شده و در طول این سال ها بخش‌ های مختلف این شهر بازی ارتقا یافته است. جالب ترین نکته در خصوص شهربازی ملت مشهد وجود بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانه در آن می‌ باشد. این نکته باعث افزایش محبوبیت شهربازی پارک ملت مشهد در بین عموم شده است. البته نباید این نکته را نادیده گرفت که پارک‌ ملت‌ مشهد دارنده گواهی استاندارد در خصوص تجهیزات شهربازی کشورمان است. به همین علت شما در این مکان می‌ توانید تجهیزات شهربازی با کیفیت و متنوعی را ببینید و از آنها استفاده کنید. در ادامه این مطلب بیشتر در مورد تجهیزات شهربازی پارک ملت مشهد صحبت خواهیم کرد.

 

معرفی تجهیزات شهربازی پارک ملت مشهد

مجموعه تجهیزات شهربازی پارک ملت مشهد باعث شده است که این شهربازی به عنوان یکی از بهترین‌ شهربازی های ایران شناخته شود. از سوی دیگر وسعت بالای این مجموعه که در حدود ۳۰ هزار متر مربع است، فضای کافی برای انواع تفریحات را در اختیار شما قرار می‌ دهد. این شهر بازی که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند، دارای تجهیزات سرگرم کننده‌ ای برای همه رده‌ های سنی می باشد. در ادامه ما تجهیزات شهربازی پارک ملت مشهد را در چهار دسته «بازی‌های هیجانی، بازی ‌های خانوادگی، تجهیزات مربوط به بازی کودکان و وسایل بازی متفرقه» خدمت شما معرفی می‌کنیم.

 

تجهیزات شهربازی پارک ملت: بازی‌ های هیجانی

اسکیت بورد
یکی از تجهیزات شهربازی پارک ملت مشهد اسکیت بورد است. روند کار این تجهیزات به این صورت است که شما سوار یک اسکیت بورد بزرگ می‌شوید. این اسکیت بورد بر روی یک ریل سی متری قرار گرفته و با سرعت حدودی ۶۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌ کند. مدت زمان سوار شدن بر روی این دستگاه حدود ۳ دقیقه می‌ باشد و ظرفیت آن ۱۶ نفر است. همچنین فقط افراد با قد بالای ۱۵۰ سانتیمتر می توانند سوار این دستگاه شوند.

اسکای فلایر
اسکای فلایر یکی از تجهیزات شهربازی است که به شکل یک تاب چرخشی می‌باشد. این دستگاه شما را تا ارتفاع ۲۴ متر بالا می‌ برد و با سرعتی در حدود نه دور در دقیقه در آسمان به پرواز در می آورد. مدت زمان استفاده از این دستگاه ۴ دقیقه می‌ باشد و ظرفیت آن ۲۴ نفر است. در ضمن این وسیله بازی دارای محدودیت قدی بالای ۱۵۰ سانتی متر است.

ترن هوایی
ارتفاع ترن هوایی شهربازی مشهد ۱۸ متر و سرعت آن در حدود ۶۰ کیلومتر است. مدت زمان استفاده از این وسیله تفریحی ۳ دقیقه و ظرفیت آن ۱۶ نفر در نظر گرفته شده است. البته به یاد داشته باشید که فقط افرادی با قد بالای ۱۵۰ سانتی متر می‌ توانند از این دستگاه استفاده کنند.

 

فروش تجهیزات شهربازی کشتی طلائی

 

آکروجت فضایی
یکی از تجهیزات شهربازی پارک ملت مشهد آکروجت فضایی است که می‌تواند شما را در ارتفاع ۲ متری در فضا معلق نگه دارد. ظرفیت این دستگاه ۱۶ نفر است و مدت زمان استفاده از آن ۳ دقیقه می‌ باشد که فقط افراد بالای ۱۵۰ سانتیمتر می‌توانند از آن استفاده کنند.

تاب گردان جایر سویینگ
در زمان استفاده از این دستگاه هیجان انگیز شما تا ارتفاع ۲۴ متر از زمین بالاتر می‌روید و سپس با سرعتی در حدود ۹ دور در دقیقه شروع به تاب خوردن می‌ کنید. البته باید در نظر داشته باشید که شما همزمان به دور خود نیز می‌ چرخید و این باعث هیجان انگیزتر شدن این تفریح می‌ گردد. مدت زمان استفاده از این دستگاه ۴ دقیقه است و ظرفیت آن ۲۴ نفر می‌ باشد.

تاپ اسپین
با سوار شدن در این دستگاه تا ارتفاع ۱۳ متری بالا می‌ روید و با سرعت ۸ دور در دقیقه می‌ چرخید که برایتان بسیار هیجان انگیز خواهد بود. مدت زمان استفاده از این دستگاه ۳ دقیقه است و ظرفیت آن ۳۲ نفر می‌باشد.

کشتی دوبل
با سوار شدن بر روی این دستگاه می‌توانید تا ارتفاع ۴ متری بین آسمان و زمین بالا بروید و به صورت معلق در هوا بچرخید. مدت زمان استفاده از این دستگاه ۳ دقیقه و ظرفیت آن ۴۰ نفر است.

سورتمه
یکی از تجهیزات شهربازی پارک ملت مشهد سورتمه است که شما را با سرعت ۴۴ کیلومتر بر ساعت می‌ چرخاند و بی‌شک سوار شدن روی آن برای شما بسیار هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود. مدت زمان استفاده از این دستگاه ۳ دقیقه و ظرفیت آن ۴۰ نفر است.

صندلی فضایی
این دستگاه هیجان انگیز ممکن است برای بسیاری از افراد ترسناک باشد. در زمان استفاده از آن شما تا ارتفاع ۱۳ متری بالا می‌ روید و در آسمان می‌ چرخید. مدت زمان استفاده از این دستگاه ۳ دقیقه و ظرفیت آن ۱۶ نفر می‌باشد.

گردباد
همانطور که از اسم این بازی می‌ توانید حدس بزنید، وقتی سوار این دستگاه می‌ شوید شما در شرایطی قرار می‌گیرید که با سرعت زیادی در هوا دور یک محور می‌ چرخید. مدت زمان استفاده از این دستگاه ۳ دقیقه و ظرفیت آن ۲۴ نفر می‌باشد.

 

تجهیزات بازی‌ های خانوادگی

کشتی صبا
در این وسیله بازی شما از هر دو طرف تا ارتفاع ۴ متر بالا می‌ روید و هیجان بسیار زیادی را تجربه می‌ کنید. مدت زمان استفاده از آن می‌ باشد و ظرفیت آن ۱۸ نفر است. همچنین باید بدانید که فقط افراد بالای ۴ سال می‌ توانند از آن استفاده کنند.

چرخ و فلک مشهد
فانفار یا چرخ و فلک شهربازی ملت به عنوان یکی از معروف ترین تجهیزات شهربازی پارک ملت مشهد شناخته می‌ شود. ارتفاع این چرخ و فلک ۸۲ متر و سرعت آن حدود ۱۰ کیلومتر بر ساعت است. مدت زمان استفاده از چرخ و فلک ۱۲ دقیقه و ظرفیت آن ۴۵۰ نفر می‌ باشد. چرخ و فلک یکی از مهمترین تجهیزاتی است که در زمان رفتن به شهربازی ملت مشهد به هیچ وجه نباید آن را از دست دهید.

ماشین برقی
ماشین برقی در شهربازی ملت مشهد به دود ۱.۳ متر بر ثانیه سرعت دارد و استفاده از آن برای خانواده‌ ها می‌ تواند بسیار لذت بخش باشد. مدت زمان استفاده از این دستگاه سه دقیقه و ظرفیت آن ۲۰ نفر است.

 

سازنده تجهیزات شهربازی کشتی طلائی

 

تجهیزات بازی کودکان

آفتاب مهتاب
آفتاب مهتاب نام چرخ و فلک کوچک مخصوص کودکان است، این دستگاه شباهت بسیار زیادی به چرخ و فلک های قدیمی دارد که در پارک ها موجود بود و با استفاده از قدرت دست چرخانده می‌شد.

جامپینگ
ظاهر این دستگاه شباهت زیادی به بازی سقوط آزاد دارد، اما ساخت آن در اندازه‌ های کوچکتر باعث شده که برای کودکان مناسب باشد.

موتور کراس
این دستگاه با شبیه سازی کردن موتور سواری می‌تواند لحظات هیجان انگیزی را برای کودکان شما رقم بزند.

شاتل باس
بیشتر کودکان به رانندگی علاقه مند هستند و این دستگاه به آنها اجازه می‌ دهد که کمی بیشتر با حال و هوای ماشین‌ سواری آشنا شوند.

سایر تجهیزات موجود در بخش کودکان شهربازی ملت مشهد عبارتند از: هلیکوپتر، دنیای حیوانات، قطار کودک، تاب کودک و ماشین یوفو، مری گوراند و…

 

سایر تجهیزات شهربازی پارک ملت مشهد

یکی از قسمت‌ هایی که به تازگی در شهربازی پارک ملت مشهد افتتاح شده، غرفه‌ های بازی و تجاری است. در بخش‌ های مختلف آن بازی‌ های متنوعی برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است. بخش کودکان و نوجوانان در غرفه‌ های بازی و تجاری دارای تجهیزاتی مانند اسکوتر و ماشین‌های شارژی، قلعه بادی کودکان و نوجوانان، نردبان معلق برای نوجوانان، کلبه وحشت برای نوجوانان و بزرگسالان، یوروبانجی، ترامپولین و… است.علاوه بر این موارد بخش دیگری مربوط به سینمای ۷ بعدی با ظرفیت ۱۲ نفر و باشگاه صخره نوردی در این بازی تاسیس شده که علاقه‌مندان می‌ توانند از آنها استفاده کنند.

کارخانه کشتی طلایی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات شهربازی است که از با بهره گیری از امکانات روز دنیا، انواع دستگاه های شهربازی مانند چرخ و فلک، فریزبی، سالتو، قطارهای شهربازی مخصوص بزرگسالان و کودکان و…را برای شهربازی های سرپوشیده و سالنی و روباز تولید می‌کند. هدف این مجموعه تجهیز کردن شهربازی‌ها با وسایل ایمن است تا تفریحات هیجان انگیز و مفرحی را برای شما عزیزان ایجاد نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه کشتی طلایی می‌توانید از طریق شماره تماس، فکس و ایمیل زیر با این مجموعه در ارتباط باشید.

تلفن: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۸
همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲
فکس: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۷
ایمیل : shahrebazi125@gmail.com