کارخانه کشتی طلائی

ترن هوایی یوکون استریکر (Yukon Striker) کانادا

ترن های هوایی معمولاً به ۴ نوع تقسیم می شود که شامل ترن مخصوص پرواز، ترن  وارونه ، ترن بدون کف و معلق می باشد.  ترن هوایی معلق طراحی جدیدی برای ترن های بزرگ و هیجان انگیز است، که همان طور که از نامش پیداست به حالت تعلیق در آمده و باعث می شود که در هنگام چرخش سریع، واگن مسافران را به سمت پایین بچرخاند.

ترن هوایی یوکون استریکر کانادا تمامی این طراحی را در خود جای داده است.  بلندترین ، سریعترین و طولانی ترین ترن هوایی، شیرجه زن جهان فقط در شمال تورنتو قرار دارد. ترن هوایی یوکون استریکر جدیدترین ترن هوایی کانادا، در سال ۲۰۱۹ افتتاح شده است. پیتر سوئیچرز، مدیر ساخت و تعمیر و نگهداری در سرزمین عجایب کانادا گفت: “تیم با استعداد ما بیش از یک سال کار کرده است تا این پروژه پیچیده را به اتمام برساند.”

Yukon Striker توسط سازنده سوئیسی Bolliger & Mabillard ، طراحی و ساخته شده است و یک ترن هوایی است که دارای یک یا چند ریل عمودی و ۹۰ درجه است.

 

کشتی طلائی

 

این وسیله شهربازی، با داشتن صندلی هایی کوتاه و پهن که توانایی نگه داشتن حداکثر ۱۰ نفر در هر ردیف را دارند، با ایستادن در لبه ی پرتگاه، هیجان بسیاری  برای سواریان خود به ارمغان می آورد.

وحشتناک ترین قسمت مربوط به افت زاویه ۹۰ درجه است. قبل از غوطه ور شدن در یک تونل زیر آب فقط سه ثانیه در بالاترین نقطه ترن به صورت معلق نگه داشته میشوید، اما از شدت ترس و هیجان احساس میکنید که زمان بیشتری معلق نگه داشته شده اید .

پیتر سوئیچرز، مدیر ساخت و ساز سرزمین عجایب کانادا، گفت که این افت شدید بخشی از چیزی است که این ترن هوایی را به ترن هوایی های شیرجه زن تبدیل کرده است. وی گفت عامل دیگر واگن های وسیعی است که مسافران در آن می نشینند. سه ردیف صندلی با هشت سوار در هر واگن وجود دارد، بنابراین به نظر می رسد بیشتر شبیه صندلی های استادیوم باشد تا یک قطار سنتی.

موضوع قابل توجه این است که واگن ها کف ندارند، بنابراین به نظر می رسد که فقط در فضا آویزان هستید. برای بالاتر بردن سرعت و هیجان، هیچ یک از واگن ها کف ندارند، به این معنی كه هنگام پرواز از طریق هوا، پاهای شما از ماشین آویزان می شوند و این از عجایب سرزمین شگفت انگیز کانادا است.

این ترن هوایی با ۶۸ متر بلندی، ۱۱۰۵ متر طول و رسیدن به سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت، یوکون بلندترین، طولانی ترین و سریعترین، ترن هوایی در جهان است. رکورد هایی که قبلاً توسط والاورن در سدر پوینت در ساندوسکی، اوهایو ثبت شده بود.

 

کارخانه کشتی طلائی

 

آخرین رکورد شکن ترن هوایی افتتاح شده در پارک موضوعی سرزمین عجایب کانادا، ناخواسته حتی آدرنالین سخت ترین افراد، را تحریک میکند. یوکون استریکر  سواران را در یک سفر هیجان انگیز در بالای پارک ، سوار می کند و در یک تونل زیر آب با سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر سرعات فرود می آید، سپس مستقیماً با حرکتی نفس گیر به درون یک حلقه ۳۶۰ درجه ای فرو می رود. این حلقه ها پشت سر هم ادامه خواهند داشت.

Yukon Striker  در حال حاضر عنوان سریعترین ترن شیرجه زن در جهان را به خود اختصاص داده و با سرعت ۸۰ مایل حرکت می کند.

برای سوار شدن فرد باید حداقل ۱۳۲ سانتی متر باشد و نباید بیش از ۱۹۵ سانتی متر باشد. متقاضیان با شرایط خاص ، می توانند از صندلی چرخدار در کنار قطار استفاده کنند.

Yukon Striker  مرکز اصلی جاذبه های تازه در سرزمین عجایب کانادا، در واگان در نزدیکی تورنتو است.  یک سرزمین با تجهیزات شهربازی عجیب و غریب است که شامل ده ها ترن هوایی هیجان انگیز از جمله Soaring Timbers ، Lumberjack و White  Water Canyon است.

سرزمین عجایب کانادا، یک پارک موضوعی با مساحت ۱۳۴ هکتار (۳۳۰ هکتار) است که در واگان، انتاریو ، حومه تقریباً ۴۰ کیلومتری (۲۵ مایل) در شمال تورنتو داون واقع شده است. این شهربازی در سال ۱۹۸۱ توسط شرکت پخش Taft  و شرکت The Great-West Life Assurance  ، به عنوان نخستین پارک بزرگ در کانادا افتتاح شد و همچنان بزرگترین شهربازی این کشور است.

 

کشتی طلائی

 

همانطور که از نام ” Yukon Striker ” (یوکون مهاجم) پیداست ، موضوع این کشتی اواخر دهه ۱۸۰۰ کانادا خواهد بود، هنگامی که ماجراجویان برای جستجوی ثروت سریع، وارد قلمرو یوکون شمال غربی شدند.  در سال ۱۸۹۷ سیل عظیمی از زنان و مردان در بیابان بی روح شمال غربی کانادا، که کمی بیشتر به شایعه طلای بی حد و حصر، دامن می زند، به دنبال طلا سرازیر میشوند. رودخانه های یوکان فراتر از یک چشم انداز فراموش نشدنی گسترش یافته و آن ها را با وعده ثروت هایی که در بستر رودخانه های یخ زده در تمام کلوندیک دفن شده است، وسوسه می کند. اما اکثر این افراد شکست میخورند.

شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که این ترن هوایی چقدر امن است؟

سوئیزر گفت که قبل از افتتاح این ترن هوایی و سوار کردن مسافران در این ترن هوایی، این تجهیزات شهربازی بیش از ۲۰۰۰ بار تست شده اند. بنابراین با خیالی آسوده میتوانید از امنیت آن اطمینان حاصل کنید.

برخی از ویژگی های منحصر به فرد یوکون مهاجم که همگی آن ها فقط در ۳ دقیقه و ۲۵ ثانیه اتفاق می افتد:

حداکثر سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت.
افت ۷۵ متری.
پیست به طول ۱۱۰۵ متر.
عبوراز یک تونل زیرزمینی.
چهار وارونگی از جمله یک حلقه ۳۶۰ درجه.

کارخانه فروش دستگاه شهربازی کشتی طلایی با بهرمندی از بهترین تجهیزات روز دنیا در تلاش است تا با تولید داخلی چرخ و فلک، سالتو، صندلی پرنده، فلک بلی، فیریزبی، کشتی صبا، قطار های بزرگسالان و کودکان و … با تجهیز کردن ایمن شهربازی های ایران اوقات خوشی را برای شما عزیزان فراهم آورد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فکس و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ۰۲۱-۳۶۰۱۳۵۹۸

همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲

فکس: ۰۲۱-۳۶۰۱۳۵۹۷

ایمیل: shahrebazi125@gmail.com