جدیدترین دستگاه های شهربازی و تولید آن

شهربازیها و پارکهای تفریحی دارای جاذبه های زیادی برای افراد در هر گروه سنی مختلف هستند . کارخانجات تولید دستگاه های شهربازی با توجه به علایق افراد و استقبال آنها از دستگاه های مختلف اقدام به تولید جدیدترین دستگاه ها کرده است تا به افراد هیجان بیشتری دهند و باعث جذب افراد بیشتری به شهربازیها شود . کارخانه کشتی طلایی با تولید جدیدترین دستگاه های شهربازی به شما در جذب مشتری کمک می کند تا بتوانید به کمک آنها سود زیادی را بدست آورید .

جدیدترین تولیدات دستگاه های شهربازی :

۱-دستگاه مگا دیسک :

این دستگاه مانند دیسکی بوده که بر روی آن صندلی هایی تعبیه شده است . این دیسک که حول خود می چرخد و شما را به صورت چرخشی از روی ریل های پر پیچ و خم به بالا برده و سپس به سمت پایین سقوط می کنید.

۲-کشتی دزدان دریایی:

این دستگاه که شبیه کشتی ساخته می شود . در داخل این کشتی صندلی هایی قرار دارد که افراد بر روی آن قرار می گیرند . ظاهر این کشتی به افراد حس سوار شدن بر کشتی دزدان دریایی را القا می کند . حرکت این کشتی در ابتدا کند می باشد اما با گذشت چند ثانیه سرعت آن افزایش می یابد و باعث ایجاد هیجان در افراد می شود.

۳-فنجان قهوه چرخشی :

فنجان قهوه چرخشی یکی از جدیدترین تولیدات دستگاه های شهربازی می باشد . شما در داخل این فنجان می نشینید . نحوه عمل این دستگاه بدین صورت است که شاسی چرخشی در یک جهت و فنجان در جهت مخالف می چرخد . این نوع حرکت باعث می شود شخص احساس کاهش وزن و سرگیجه داشته باشد .

۴-سواری تفریحی بالن سامبا :

این دستگاه که شبیه یک بالن است . در قسمت بالای دستگاه بالن قرار گرفته و سپس به بوسیله یک میله به یک کابین سبد مانند متصل می شود .

۵-سواری پاندول :

تولید این دستگاه در شهربازی در مقیاس بزرگ می باشد . این دستگاه که تشکیل شده از یک پاندول یا آونگ مانند است که دور آن ۳۰ صندلی قرار دارد . زمانیکه که افراد در داخل آن می نشینند یک نیروی گشتاور قوی به دستگاه وارد می شود که باعث می شود در مدت کوتاهی احساس ترس و استرس را احساس کنید. این دستگاه به شما این حس را القا می کند که مانند فضانوردانی هستید که در داخل سفینه نشته اید.

۶-صندلی پرنده میوه ای :

این تاب پرنده که دارای صندلی هایی شبیه هندوانه می باشد که برای کودکان جذاب است . در هنگام چرخش این تاب، برای کودکان موسیقی زیبایی پخش می شود که باعث ایجاد حسی زیبا در کودکان می شود.

۷-ماشین پرواز :

این ماشین که یکی از جدیدترین تولیدات دستگاه های شهربازی می باشد . طراحی این ماشین شبیه ماشین واقعی است. زمانیکه شما در داخل آن می نشینید حس حرکت در جاده را به فرد القا می کند.

۸-قطار توریستی:

این قطار که ظرفیت ۱۴ تا ۲۰ مسافر را دارد . در داخل این قطار دستگاهی قرار دارد که چیزی شبیه به دود را اسپری می کند و به افراد حس سوار شدن بر قطار واقعی را می دهد . این قطار که در پارکهای تفریحی ، باغ وحش ها و … استفاده می شود و افراد با سوارشدن بر آن می توانند در داخل پارکها و شهربازیها گردش کنند و احساس یک توریست را داشته باشند. این قطار با استفاده از باطری حرکت می کند.

۹-دستگاه پرش کانگورو:

این دستگاه که از شش گروه کانگورو تشکیل شده. نحوه حرکت این دستگاه طوری است که حالت چرخشی داشته و درحین چرخش به سمت بالا و پایین نیز حرکت می کند.

۱۰-چرخ و فلک لوکس :

این چرخ و فلک چرخان که تشکیل شده از اسب هایی زیبا که شما با سوار شدن بر روی آنها احساس خوبی خواهید داشت. این اسب ها که می چرخند و به سمت بالا و پایین حرکت می کنند. در زمان چرخش دستگاه موسیقی زیبایی نیز پخش می شود.

۱۱-کیدی موتور سوار :

این دستگاه که تشکیل شده از ۶ موتور که حول یک محور می چرخند. در تولید این موتورها از (FRD) که تشکیل شده از شیشه و پلاستیک استفاده می شود .

۱۲-چرخ و فلک ۲۰ متری :

یکی از تولیدات کارخانه کشتی طلایی، چرخ و فلک می باشد. چرخ و فلک ها که در بیشتر شهربازی ها وجود دارند و افراد زیادی را به سمت خود جذب می کنند .

۱۳-ترن هوایی حلزون :

این ترن که از کابین هایی شبیه حلزون ساخته شده که بر روی ریل ها حرکت می کند . در داخل هر کابین دو نفر می توانند سوار شوند .

۱۴-قطار آبنباتی :

واگن های این قطار شبیه آبنبات هستند . برای ساخت این واگن ها از فیبر و پلاستیک استفاده می شود. این قطار که بر روی ریل حرکت کرده و دارای چراغ هایی می باشد که روشن می شوند. در هنگام حرکت این قطار موسیقی زیبایی برای مسافران پخش می شود.

۱۵-ترن هوایی یا رولر کاستر :

با سوار شدن بر این ترن ها شما در پیچ و خم ریل ها با بیشترین سرعت حرکت می کنید. احساس سقوط آزاد از ارتفاع زیاد با حرکت مارپیچی ترن باعث ایجاد هیجان و ترس در شما می شود.

۱۶-دستگاه برج:

این دستگاه بازی که تشکیل شده از چندین صندلی که به صورت دایره ای حول یک ستون قرار دارد و شما با نشستن بر روی این صندلیها تا ارتفاعی مشخص بالا می روید . زمانیکه شما در بالاترین نقطه این ستون قرار می گیرید ناگهان به سمت پایین با سرعت بسیار بالا سقوط آزاد می کنید.