جدیدترین دستگاه ها و جاذبه های شهربازیها و پارک های تفریحی در سال ۲۰۱۸

۱-ترن هوایی مسافر زمان:

این ترن هوایی در شهر میسوری افتتاح شده است، که جدیدترین، بلندترین، سریعترین و طولانی ترین ترن غلطکی دنیا می باشد و با سرعت زیادی که دارد باعث می شود شما احساس کنید که در زمان در حال سفر هستید.

۲-نبرد برای Eire (سینما سه بعدی)  :

یکی از جدیدترین VR ها می باشد که در سال ۲۰۱۸  به بازار می آید . با زدن این عینک بر روی چشم یک تجربه شگفت انگیز خواهید داشت و تصاویر سه بعدی زیبایی را خواهید دید.

۳-انبر برقی :

این سواری پر سر و صدا که با سرعت ۶۲ مایل در ساعت حرکت می کند و حرکاتی شبیه قورباغه دارد. این ترن فولادی که افراد را تا ارتفاع زیادی بالا برده و می چرخاند.

۴-ترن هوایی کنت بری در کالیفرنیا :

این ترن که در سال ۲۰۱۸ افتتاح می شود در ساحل غربی کالیفرنیا قرار دارد . نحوه حرکت این رولر کاستر بدین صورت است که شما را در یک تپه عمودی بالا برده در حالی که ترن دارای زاویه ۶۰ درجه می باشد. حرکت این ترن طوری می باشد که مسافران چند ثانیه حالت آویزان پیدا می کنند و در حالیکه ترن دارای زاویه ۹۶ درجه می باشد به سمت پایین فرود می آید . در این حالت مسافران احساس شناور بودن دارند.

۵-دستگاه ترن هوایی شش پرچم :

این کاستر که در ایلینوی آمریکا وجود دارد . این ترن سواری که در نوع خود بی نظیر می باشد و دارای حلقه های بزرگی برای چرخش ترن می باشد. این ترن که از ۳۲ صندلی تشکیل شده و شما را تا ارتفاع ۱۰۰ پا بالا برده . در این حالت و پیچ و تاپ های مارپیچی شما ۳۶۰ درجه چرخش خواهید داشت و باعث می شود بیشترین آدرنالین در بدن شما ترشح شود.

۶-ترن هوایی point cedar در اوهایو :

ابتدا در سال ۱۹۹۱ بلندترین گرداب چوبی ساخته شد . این رولر کاستر که از چوب و فولاد ساخته شده . این ترن مسافران خود را تا ارتفاع ۲۰۰ پا بالا می برد. با سوار شدن بر این ترن، چهار چرخش و پیچ بزرگ را تجربه می کنید.

۷-رولر کاستر هارلی کوین دیوانه :

سازه های تشکیل دهنده این رولر کاستر تشکیل شده از چندین حلقه . دو قطار هم زمان بر روی این ریل ها حرکت می کنند. این ترن که دارای ۱۲ نوع حرکت مختلف می باشد و مسافران مدام در حال چرخش هستند. در حالی که شما با سرعت بالا و در حالت چرخشی هستید این دو قطار از فاصله نزدیکی از کنار هم عبور می کنند و شما احساس می کنید به قطار دیگر منتقل شده اید که بسیار هیجان انگیز است.

۸-ماجراجویی در عمق دریا در گلولند کالیفرنیا :

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که به عمق دریاها با یک زیر دریایی بروید و گنج پیدا کنید؟ اگر می خواهید آن را تجربه کنید به گلولند در کالیفرنیا بروید. در این ماجراجویی که شما در یک زیر دریایی سوار می شوید و وارد یک آکواریوم شده و می توانید کوسه ها و ماهی ها را ببینید. شما می توانید با سوار شدن بر این دستگاه گنج پیدا کنید.

۹-احساس سقوط بی نهایت در دریا :

در این شهربازی آبی شما می توانید یک قایق سواری هیجان انگیز را تجربه کنید. شما با سوار شدن بر این دستگاه قایق مانند از آبشار عبور می کنید. در این حالت شما احساس می کنید که در دوران باستان در حال حرکت هستید. در نهایت شما در حالیکه سوار بر این قایق هستید از ارتفاع ۴۰ فوتی و از بالای یک آبشار به پایین سقوط می کنید.

۱۰- Slinky Dog Dash در دیزلی لند :

داستان اسباب بازیها یکی از داستانهای معروف والت دیزنی می باشد . براساس همین داستان والت دیزنی دستگاهی طراحی کرده است. این رولر کاستر شبیه سگ داستان اسباب بازیها می باشد.

شرکت کشتی طلایی دارای سابقه طولانی در امر ساخت دستگاه های شهربازی می باشد . این شرکت جدیدترین دستگاه ها را برای شما ساخته و در جذب مشتری در شهربازیها به شما عزیزان کمک می کند.