کشتی طلائی

دستگاه های شهربازی سرپوشیده و سالنی

شهربازی های سرپوشیده و سالنی چند دهه ای است که فعالیت خود را آغاز نموده و به مکانی محبوب برای خانواده ها تبدیل شده اند. شهربازی های سرپوشیده به عنوان FEC نیز شناخته می شوند و برای تعیین یک صنعت به عنوان یک کل و همچنین تعریف یک بخش خاص در آن صنعت به کار می رود. امروزه شهربازی های سرپوشیده که به سرعت در حال رشد هستند، شامل بسیاری از مراکز جدید و متفاوت، از جمله مراکز سرگرمی کودکان، مراکز تفریحی خانواده ها، مراکز تفریحی جوانان و مکان هایی مستقر در شهر می باشند.

شهربازی های سرپوشیده به طور معمول در مراکز خرید و یا نزدیک به مکان هایی در مرکز شهر یا گردشگری ها قرار دارند. دستگاه های شهربازی سرپوشیده و سالنی شامل سرگرمی های مانند بولینگ ، اسکیت ، امکانات برچسب لیزری ، گلف های مینیاتوری، تجهیزات نرم افزاری و …  می شود.

شهربازی های سرپوشیده و سالنی برای اهداف گوناگونی ساخته می شوند. این مجموعه ها با توجه به مخاطبانی که هدف قرار می دهند، از جمله کودکان، نوجوانان و جوانان، خانواده ها و… از یکدیگر متمایز می شوند و بسته به جامعه ی هدف خود، به وسیله دستگاه های شهربازی متفاوتی تجهیز می شوند.

 

کارخانه کشتی طلائی

 

شهربازی های سرپوشیده کودکان

در این سالن ها هر موضوعی که برای کودکان جذاب باشد، هدف قرار می گیرد. ممکن است والدین برای پیوستن به تفریح همراه با کودکان خود ​​تشویق شوند، اما آن ها هدف ثانویه هستند. اما باید به طریقی والدین در کنار فرزندان خود به عنوان جامعه هدف در نظر گرفته شوند زیرا اگر والدین از این تجربه لذت نبرند، در زمان های بعدی تمایلی به بازگشت به شهربازی شما را ندارند.

 

تجهیز مراکز تجاری – تفریحی

وارد کردن دستگاه های شهربازی های سرپوشیده و سالنی در مراکز  تجاری و سرگرمی های خانوادگی راهی عالی برای افزایش فروش ، جذب مشتری و ساخت نام تجاری شما است. در  مجموعه کشتی طلائی تخصص ما طراحی دستگاه های شهربازی سرپوشیده، برای تقویت مراکز سرگرمی خانوادگی مال ها و یا مجموعه های تجاری شما است. تیم خبره ما از طراحان و مهندسان، به شما کمک می کنند پیش بینی کنید که چگونه ترافیک در فضای شما جریان می یابد.

مجوعه کشتی طلائی یک شرکت پیشرو در صنعت طراحی تجهیزات بازی شهربازی های سرپوشیده برای طیف گسترده ای از مشاغل است. قطعات تجهیزات زمین بازی فوم نرم ما مبتکرانه ، یکپارچه  و از بهترین های بازار است. هدف ما طراحی بازی های هیجان انگیز است که برای همه گروه های سنی و توانایی ها جذاب باشد.

 

دستگاه های شهربازی سرپوشیده و سالنی کشتی طلائی

 

مراکز تجاری – تفریحی که می توانند از اضافه کردن تجهیزات زمین بازی یا سرپوشیده در فضای خود بهره مند شوند شامل موارد زیر است:

موزه های کودکان: موزه های کودکان مراکز تفریحی مختص کودکان و خردسالان  هستند.

مراکز تجاری و مال ها: یکی از بهترین موقعیت ها برای افرادی که به همراه کودکان خود به مراکز تجاری و مال ها مراجعه می کنند مکانی برای سرگرمی کودکانشان است.  تجهیز یک سالن توسط دستگاه های شهربازی سرپوشیده و سالنی، مراکز تجاری شما را به مرکزی تفریحی و سرگرمی برای تمام سنین تبدیل می کند.

رستوران های بزرگ: وجود شهربازی های سرپوشیده مخصوص کودکان در رستوران های بزرگ، به عنوان مزیتی عالی برای خانواده هایی به شمار می رود که به همراه کودکان خود برای صرف ساعاتی خوش به رستوران آمده اند.

استخرهای خصوصی: تجهیزات شهربازی های سرپوشیده و سالنی می توانند در یک سالن کوچک در استخر های خصوصی اوقات خوشی را برای کودکان فراهم آورند.

 

بازده افزایش سرمایه شما با استفاده از دستگاه های شهربازی سرپوشیده و سالنی کشتی طلائی

در کشتی طلائی ما معتقدیم که طراحی دستگاه ها برای مراکز سرگرمی خانوادگی شما بستگی به درک دقیق نیازهای شما دارد. دیگر لازم نیست که هنگام طراحی مناطق بازی که باعث جذب و حفظ مشتری می شوند ، به دنبال تحقیق و آزمون و خطا باشید. ما می دانیم که یک مرکز سرگرمی موفق چه کار می کند و به چه وسایلی احتیاج دارد، ما مشتاقانه می خواهیم تخصص خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

کیفیت کلیه دستگاه های شهربازی سرپوشیده و سالنی ما از بالاترین کیفیت مواد و توجه به ریزترین جزئیات ساخته شده است. کودکان و نوجوانان از این سرگرمی ها قدردانی می کنند و والدین از دانستن اینکه فرزندانشان در محصولات بی خطر و با کیفیت بازی می کنند ، لذت می برند.

کارخانه سازنده دستگاه های شهربازی کشتی طلائی

 

کارخانه فروش دستگاه شهربازی کشتی طلایی با بهرمندی از بهترین تجهیزات روز دنیا در تلاش است تا با تولید داخلی چرخ و فلک، سالتو، صندلی پرنده، فلک بلی، فیریزبی، کشتی صبا، قطار های بزرگسالان و کودکان، دستگاه های ویژه ی شهربازی های سرپوشیده و سالنی و … با تجهیز کردن ایمن شهربازی های ایران اوقات خوشی را برای شما عزیزان فراهم آورد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فکس و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۸

همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲

فکس: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۷

ایمیل: shahrebazi125@gmail.com