کشتی طلائی

دستگاه های گیمری و سکه ای شهربازی های سرپوشیده

یکی از قسمت های جذاب هر شهربازی سرپوشیده ای دستگاه های گیمری و سکه ای آن است. این دستگاه با استفاده از بلیط و یا سکه در اختیار کاربران قرار گرفته و اوقات خوش و سرگرم کننده ای را برای آن ها فراهم می کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از این دستگاه های شهربازی سرپوشیده و سالنی بپردازیم:

 

دستگاه بازی Wheel of Fortune

برای بیش از دو دهه ، Wheel of Fortune محبوب ترین نوع دستگاه های سکه ای در صنعت شهربازی های سرپوشیده بوده است. این دستگاه شهربازی سرپوشیده، از صدا و تصویر و گرافیک های جذابی استفاده می کند که مورد توجه فناوری بازی های بین المللی قرار گرفته است. وقتی نماد چرخ روی قرقره ها ظاهر می شود ، می شنوید که جمعیت شعار می دهند “برو برو” و هیجان زیادی را به کاربران انتقال می دهد. سپس با چرخش چرخ برای جایزه  اعتبار دریافت می کنند. این یک روند پایدار برای ایجاد روند و الهام بخشیدن به جوایز چرخش چرخ در بازی های بی شماری دیگری بوده است.

 

فوتبال دستی

فوتبال دستی یک بازی عالی برای ۲ تا ۴ نفر است. فوتبال دستی های مخصوص سکه ای برای فروش قابل اعتماد بوده و بازده بسیار خوبی را برای سرمایه گذاری ارائه می دهند، زیرا قیمت آن ها بسیار گران نیست. آن ها همچنین برای همیشه ماندگار خواهند بود. فوتبال دستی برای هر مرکز خانوادگی و یا شهربازی های سرپوشیده و سالنی عالی هستند. فوتبال دستی ها از بازی های قدیمی به شمار می روند و سالهاست که حضور دارند، اما اخیراً به عنوان یک سرمایه گذاری عالی در بین دستگاه های شهربازی سرپوشیده و سالنی شناخته می شوند. دستگاه های فوتبال دستی کیفیت تجاری خوبی داشته و می توانند درآمد مناسبی ایجاد کنند.

 

 

کارخانه کشتی طلائی

 

 

دستگاه های شهربازی سرپوشیده و سالنی گیمری (بازی های رانندگی)

این نوع دستگاه ها بر یک اساس کلی تولید می شوند. دستگاه های شهربازی سرپوشیده و سالنی بازی های رانندگی از یک انیمیشن که بر اساس یک داستان تعریف می شود و یک کابین که در برخی از آن ها با ایجاد لرزش و تکان، بعد جدیدی برای بازی ایجاد می کنند، تشکیل شده اند. در ادامه به معرفی برخی از آن ها برای آشنایی کلی با این نوع دستگاه های شهربازی می پردازیم:

 

دستگاه شهربازی Race TV

بازیکنان در یک تصویر زنده و واقعی در ۵ مرحله مختلف مسابقه می دهند و یکی از ۹ شخصیت ویژه را که در یکی از ۹ ماشین دارای مجوز مسابقه می بینید، انتخاب می کنند. آنها می توانند از ویژگی هایی برای عبور استراتژیک یا از دست دادن رقبای خود استفاده کنند. بازیکنان پس از طی ۳ مرحله موفقیت آمیز که می توانند ماشین خود را شخصی سازی کنند، پسورد دریافت می کنند. بازیکنان برگشتی می توانند با استفاده از رمز عبور شخصی خود مسابقه را ادامه دهند و سفارشی سازی خودروی خود را انجام دهند. کابین ها برای افزایش رقابت و هیجان تا ۴ بازیکن قابل پیوند هستند.

 

دستگاه Allied Tank Attack

داستان Allied Tank Attack تاریخ جنگ جهانی دوم، پیرامون جنگ میان نیروهای متفقین و محورها اقتباس شده است. در این بازی ، بازیکن نقش تیم متفقین را بازی می کند، تانک را از یک میدان نبرد به دیگری برده و در طول راه  به دشمنان شلیک می کند. پخش کننده می تواند مخزن مخصوص خود را طراحی کند: در تماس شما ۱۰ برج مختلف عملکردی و ۶ مخزن عملکرد متفاوت وجود دارد. علاوه بر این ، بازیکن می تواند از سه حالت بازی پرشور انتخاب کند: حالت داستان ، حالت جنگ و حالت زنده ماندن

 

دستگاه های شهربازی سرپوشیده و سالنی گیمری کشتی طلائی

 

دستگاه ATV Slam

ATV Slam مسابقه ماشین سواری را به سطح کاملاً جدیدی سوق می دهد. صندلی حرکتی توسعه یافته سفارشی به بازیکنان اجازه می دهد همه خطاها را درست مثل آنچه در مسیر می بینند تجربه کنند. محیط های عجیب و غریب ، اثرات باد ، گرافیک با کیفیت کنسول و سیستم منحصر به فرد هوش مصنوعی آن باعث می شود تا قلب بازیکنان از طریق بازی به تپش در آید و حس کنند که به صورت واقعی درون مسابقه هستند.

 

دستگاه Ballistic Mad Wave  

این دستگاه با تکنولوژی باورنکردنی ثبت شده Mad Wave Motion در سرعت های بالا باعث می شود بازیکن این دستگاه هر فشار فوق العاده ، تصادفی ، شتاب جت و حتی لرزش موتور را در زیر صندلی احساس کند! این بازیکن به عنوان یک خلبان در صندلی Ballistic ، یک موتور جت محرک طراحی شده را از طریق یک لوله مغناطیسی هدایت می کند.

 

دستگاه شهربازی Dead Heat Street Racing

بر اساس بازی مسابقه ای، Dead Heat Rider Namco یک چالش جدید جالب برای گیمرهای ویدیویی فراهم شده است. بازیکنان موتور سیکلت را در اطراف چندین مسیر مختلف می رانند و می توانند با سایر سواران مسابقه دهند. همچنین بازیکنان می توانند از خود عکس بگیرند و از آن در بازی استفاده کنند. این دستگاه شهربازی سرپوشیده و سالنی، سواران را از طریق چهار شهر پرشور به مسابقه می کشاند.

 

دستگاه شهربازی Hummer

Hummer یک بازی مسابقه ای جاده ای از Sega است. این بازی از طرف جنرال موتورز دارای مجوز است و شما را تحت فرمان یک خودروی SUV Hummer قرار می دهد. بازیکنان باید مناطق مختلفی از جمله برف ، گل و خاک را بپیمایند. یک کابین فوق العاده لوکس در قسمت عقب یک Hummer قرار گرفته و دارای یک پایه حرکت است.

 

دستگاه شهربازی سرپوشیده InJoy Motion

موتور خود را آتش بزنید و برای مسابقات قایقرانی آماده شوید. این یک بازی است که می توانید از وسایل واقعی قایقرانی لذت ببرید و احساس هیجان انگیز نشستن پشت فرمان یک قایق سرعتی را تجربه کنید … بازیکنان در این دستگاه ها می توانند با حریفان خود مسابقه دهند و برنده مسابقه شوند. هیچ چیز غیر از پیروزی در این بازی هدف اصلی بازیکنان نیست. InJoy Motion وسیله ای است که بازیکنان را به سمت این بازی چالش برانگیز جذب می کند و سرمایه خوبی را برای اپراتور به ارمغان می آورد.

 

دستگاه Winter X Games SnoCross

پنل LCD 42 ″ برای گرافیک HD و صندلی حرکتی به بازیکنان این امکان را می دهد که احساس کنند بخشی از یک مسابقه واقعی هستند، SnoCross  دارای ۶ مسابقه اتومبیل برفی ، ۶ سورتمه همراه با امکان ارتقای سفارشی هستند. علاوه بر این ، بازیکنان می توانند جهان را با سوار شدن به ۷ مسیر در فرانسه ، قطب جنوب ، چین ، آلاسکا ، واشنگتن دی سی ، مسکو و کلرادو سفر کنند. همچنین بازیکنان می توانند نمرات خود را از طریق کدهای QR شخصی شده در فیس بوک به اشتراک بگذارند.

 

کارخانه سازنده دستگاه شهربازی کشتی طلائی

 

کارخانه فروش دستگاه شهربازی کشتی طلایی با بهرمندی از بهترین تجهیزات روز دنیا در تلاش است تا با تولید داخلی چرخ و فلک، سالتو، صندلی پرنده، فلک بلی، فیریزبی، کشتی صبا، قطار های بزرگسالان و کودکان، دستگاه های ویژه ی شهربازی های سرپوشیده و سالنی و … با تجهیز کردن ایمن شهربازی های ایران اوقات خوشی را برای شما عزیزان فراهم آورد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فکس و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۸

همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲

فکس: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۷

ایمیل : shahrebazi125@gmail.com