کشتی طلائی

دو چرخه آسمانی از جذابیت های شهربازی ژاپن

دوچرخه آسمانی یا به عبارتیSky Cycle  در پارک تفریحی ارتفاعات Washuzan در شهر اوکایاما در ژاپن واقع شده است. یک چرخ دستی مخصوص پدال دار است که برای حرکت کردن بر روی ریل به پدال زدن احتیاج دارید تا بتوانید تمامی مسیر را بپیماید، و نمیتوانید فقط بنشیند و لذت ببرید!!!

دوچرخه آسمانی روی یک زمین مرتفع ساخته شده است و از یک جفت ریل مرتفع تشکیل شده است. چرخ دستی هایی که بر روی ریل سوار شده اند مانند دوچرخه هایی پشت سر هم هستند که دارای سبد هایی در قسمت جلو، برای ذخیره وسایل موجود مورد استفاده قرار میگیرد و ترمز های واقعی که می توان برای کاهش سرعت و یا ایستادن کامل از آن استفاده کرد.

در حالی که هیچ حلقه و یا افت و خیز تماشایی وجود ندارد،  باز هم سوار شدن چرخ آسمانی قلب شما را به تپش  در خواهد آورد. ریل ها چهار طبقه در بالای سطح زمین قرار دارند. چرخ دستی ها باز هستند و هیچ ریل نگهبانی نیز وجود ندارد.  این طور به نظر میرسد که گذشته از یک کمربند ایمنی ساده ، اطمینان چندانی وجود ندارد که سوارها از صندلی خود جدا نشوند و به پایین پرتاب نشوند. هر چند نمای پل Shimotsui-Seto در پس زمینه  بسیار دیدنی است.

 

تجهیزات شهربازی کشتی طلائی

 

تصور کنید که در حالی که به مناظر زیبا و فریبنده اطراف نگاه میکنید مسیر وحشتناکی در پیش رو دارید،  و در آسمان ها پدال می زنید. این تصویری است که در پارک تفریحی کوهستانی واشوزان در اوکایامای ژاپن به واقعیت تبدیل شده است. خود سواری، جدا از ارتفاع، بسیار وحشتناک نیست، اما هیچ ریل ایمنی وجود ندارد، بنابراین در صورت بروز اضطراری، از شما خواسته می شود که به معنای واقعی کلمه ، برای زندگی عزیز خود تلاش کنید.

SkyCycle ابتدا چند سال پیش به صورت آنلاین محبوب شد، اما در عمل  فیلم های بسیاری از آن وجود نداشتند. در حال حاضر، تعدادی از مردم فیلم های جالبی از این جاذبه ضبط کرده اند که واقعاً منظره ای از جذابیت منحصر به فرد این تجهیزات شهربازی به خصوص را نمایش می دهد. خود سواری تقریباً ۳ دقیقه طول می کشد، اما سوار شدن بر آن معمولا زمان بیشتری میطلبد.

بیشتر شهربازی ها از تجهیزات شهربازی استفاده کنند که برای افزایش سطح آدرنالین سواران، به سرعت، چرخش های تند و سطوح شیب دار وابسته هستند، اما دوچرخه آسمانی، دوچرخه سواری با پدال در شهر ژاپن اوکایاما است، که اثبات میکند، ترن های هوایی با سرعت کم ممکن است تا چه حد وحشتناک تر باشند.

دوچرخه آسمانی که در یک تپه پوشیده شده از فضای سبز در پارک تفریحی واشوزان کوهستانی در اوکایاما واقع شده است، احتمالاً  کمترین سرعت سفر جهانگردی در جهان است زیرا از پدال بهره می برد بنابراین به همان سرعت که پا میزنید می توانید به آن سرعت ببخشید.

چرخ دستی های SkyCycle چیزی نیستند جز دوچرخه هایی که پشت سر هم و کنار یکدیگر به یک راه آهن فلزی متصل شده و در حدود ۵۰ فوت بالاتر از سطح زمین قرار گرفته اند. اگر به اندازه کافی شجاعت دارید که به تنهایی بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید، ممکن است احساس امنیت زیادی نکنید همچنین وزش باد شدید نیز می تواند وحشتناک باشد، با توجه به اینکه هیچ ریل ایمنی یا چیز دیگری برای جلوگیری از سقوط شما وجود ندارد، غیر از یک کمربند ایمنی ساده که در مقابل شما بسته میشود.

 

کارخانه کشتی طلائی

 

این شهربازی تفریحی غیرمعمول، چند سال پیش به لطف یک فیلمبرداری در زمانی که ستون های فلزی که در آن مسیر SkyCycle قرار داشت ، به صورت آنلاین برای عموم نمایش داده شد، اما  شدت مورد نیاز یک کار رنگ آمیزی قرار گرفت. آنها زنگ زده به نظر می رسند ، و حتی اگر می توانستید خسارت را فقط به صورت سطحی نشان دهید ، دقیقاً اطمینان بخش ترین برای سواران نبود. آنها امروزه بسیار بهتر به نظر می رسند ، اما خود سواری هنوز وحشتناک است.

اگر شما به دنبال یک هیجان هستید بذت بخش در شهربازی های ژاپن هستید، حتما این دوچرخه ی  مخصوص با حرکت پدال را که در بالای یک جنگل متراکم در شهر اوکایاما، ژاپن قرار دارد را دوست خواهید داشت.

شما می توانید با سرعت خود حرکت کنید و سرعت چرخ را تعیین کنید، اما اگر خیلی کند باشید، افراد پشت سر شما ممکن است به شما برخورد کنند. بنابراین باید فاصله ی مناسب را از چرخ پشتی خود نیز حفظ نمایید. همه چیز در این چرخ یادآور دوچرخه های واقعی است، با صندلی دوچرخه و دسته های دوچرخه و ترمزهای جلوی آن. در حالی که این سواری ممکن است تمام تمرکز شما را تحت تاثیر قرار دهد ، اما باز هم نمای پل Shimotsui-Seto در پس زمینه همان چیزی است که واقعاً این تجهیزات شهربازی را خارق العاده می کند.

سوار شدن به SkyCycle ، کم و بیش سه دقیقه طول می کشد، اما می تواند مانند یک عمر باشد. اگر بتوانید با نزدیک شدن به انتهای مسیر، چشم خود را از ریل فلزی دور کنید، با یکی از شگفت انگیزترین منظره های اوکایاما برخورد خواهید کرد که شامل جزایر خیره‌ کننده در Seto Inland Sea و Bridge Great Seto Bridge است.

کارخانه ساخت و فروش تجهیزات شهربازی کشتی طلایی، با بهرمندی از بهترین تجهیزات روز دنیا در تلاش است تا با تولید داخلی چرخ و فلک، سالتو، صندلی پرنده، فلک بلی، فیریزبی، کشتی صبا و … با تجهیز کردن ایمن شهربازی های ایران اوقات خوشی را برای شما عزیزان فراهم آورد.

همچنین این مجموعه بزرگترین صادر کننده دستگاه ها و تجهیزات شهربازی به کشور های خارجی، در ایران می باشد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فکس و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۸

همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲

فکس: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۷

ایمیل: shahrebazi125@gmail.com