کارخانه کشتی طلائی

سرسره آبیِ شیشه ای در چین

چین سرزمینی مملو از نقاط دیدنی مشهور است و این شگفتی ها از بناهای باستانی مانند میدان تیانمنمن گرفته تا دستاوردهای معماری مدرن، مانند بزرگترین بنای جهان متغیر است. اما برای جویندگان تفریح و عاشقان سرگرمی های عجیب و غریب، دلیل دیگری برای بازدید از پادشاهی میانه در نظر گرفته ایم: دیدن شهربازی های بی نظیر چین.

رشد فزاینده شهربازی های تفریحی چین توجه دولت چین را به خود جلب کرده است و در تلاش برای خنثی کردن تأثیرات منفی پارک های موضوعی، مقررات جدیدی را در مورد توسعه پارک ها صادر کرده است. با این وجود ، رقابت برای صنعت تفریحی پارک های چین همچنان شدید است و توسط جمعیت زیادی از طبقه متوسط که ​​به دنبال سرگرمی با کیفیت بالا هستند، مورد استقبال قرار میگیرند.

 

کارخانه کشتی طلائی

 

شهربازی ها شادترین و لذت بخش ترین مکان ها در بسیاری از خاطرات افراد به ویژه در خاطرات دوران کودکی هستند. این مکان ها سرشار از تفریح و سرگرمی بوده و باعث می شوند همه ی افراد در هر سنی که هستند از دغدغه های روزانه جدا شده و وقت زیادی را همراه با شادمانی سپری کنند. خانواده ها، جمع دوستان یا زوجین در پارک های تفریحی، زمان خوب و شادی را در کنار یکدیگرتجربه می کنند. یکی از محبوب‌ترین تم های شهربازی در بین افراد پارک های آبی هستند.

اگر از طرفداران پارک های تفریحی هیجان انگیز همراه با تجهیزات شهربازی خاص هستید، در این مقاله همراه ما باشید. این بار قصد داریم تا شما را به یکی از پارک های تفریحی جذاب چین ببریم. این مکان جذاب که به نوعی پارک آبی است از یک آبشار شیشه ای ساخته شده که در امتداد کو های انبوه و سرسبز سرازیر می شود. خبر خوب اینکه شما هم می توانید از سواری بر روی آبشاری شیشه ای لذت ببرید.

 

کشتی طلائی

 

این پارک آبی حاوی یک سرسره شیشه ای تازه ساخته شده در تاریخ ۳۰ ژوئن در بخش مرکزی لووانچوان چین است که در معرض دید عموم قرار گرفته است. بازدید کنندگان می  توانند سواری بر روی این سرسره آبی که از جنس شیشه است و ۱۸۰۰ متر طول و ۶۶ متر ارتفاع دارد و با گل های آویزان در بالای آن تزئین شده است را در کوه لائوجون در سرزمین چین، تجربه کنند. این سرسره شیشه ای، با استفاده از ترکیبی از قاب های فلزی و شیشه ای شفاف ساخته شده است و دارای چرخش های S و C مانند، است. گردشگران می توانند بر روی یک قایق شناور بنشینند تا زیر صدها متر گل که در بالای سرسره آویزان هستند، سر بخورند و تجربه ای بی نظیر کسب کنند.

در طول راه ، ماجراجویان سوار بر قایق ها با دیدن مناظر زیبای جنگل ها و راهروهایی که از گل های آویزان تشکیل شده اند، اوج لذت را تجربه کرده و طبیعت را با تمام وجود لمس می کنند.

 

کارخانه کشتی طلائی

 

این سرسره شیشه ای در شهربازی چین با دو کاربرد ساخته شده است. قسمتی از آن برای پیاده رویی هیجان انگیز (در شرایطی که زیر پاهایتان را می توانید مشاهده کنید) آماده شده و قسمتی از آن برای سواری توسط قایق های بادی در نظر گرفته شده است، که تجربه ای جدید و لذت بخش را برایتان رقم خواهد زد.

برای سوار شدن به این سرسره، گردشگران می توانند بر روی یک قایق شناور بنشینند و زیر گل های بی پایان که بر روی آن قرار گرفته اند لیز بخورند. قایق همه سواران را از طریق یک تونل زیبا که توسط گل های آویزان پوشانده شده اند به ادامه مسیر هدایت می کند. می توانید در کنار سواری از مناظر شگفت انگیز جنگل و طبیعت بی نهایت زیبا، همراه با گل های آویز صورتی، لذت ببرید.

کارخانه فروش دستگاه شهربازی کشتی طلایی با بهرمندی از بهترین تجهیزات روز دنیا در تلاش است تا با تولید داخلی چرخ و فلک، سالتو، صندلی پرنده، فلک بلی، فیریزبی، کشتی صبا، قطار های بزرگسالان و کودکان و … با تجهیز کردن ایمن شهربازی های ایران اوقات خوشی را برای شما عزیزان فراهم آورد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فکس و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ۰۲۱-۳۶۰۱۳۵۹۸
همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲

فکس: ۰۲۱-۳۶۰۱۳۵۹۷
ایمیل: shahrebazi125@gmail.com