دستگاه شهربازی سرپوشیده کشتی طلائی

شهربازی سرپوشیده دنیای فراری در ابوظبی

شهربازی های سرپوشیده زیادی در دنیا وجود دارند ، اما شهربازی سرپوشیده دنیای فراری با قریب به ۹۲۵،۰۰۰ فوت مربع (بیش از ۲۰ هکتار) بزرگترین شهربازی سرپوشیده در جهان است. با اینکه میانگین دمای ابوظبی در تابستان به بالاتر از ۱۰۵ درجه فارنهایت (۴۱ درجه سانتیگراد) می رسد، این پارک از نظر آب و هوایی پناهگاه خوبی برای بازدید کنندگان است.

شاید برجسته ترین ویژگی این شهربازی سر پوشیده گنبد عظیم سرخ آن باشد. دنیای فراری می گوید که ساختار قرمز روشن قرار است شبیه به بدنه Ferrari GT باشد.

 

 

شهربازی سرپوشیده دنیای فراری در ابوظبی، یک مرکز تفریحی چند ملیتی( شش پرچم ) است که تم پارک خود را بر اساس خودروساز افسانه ای، فراری، ساخته و تجهیزات شهربازی را از طریق سواری های پیشرفته و سایر فناوری های برجسته پارک نمایش می دهد. همچنین میراث مسابقه ای فراری (سرعت بسیار سریع) و سایر تفریحات هیجان انگیز  را ارائه می دهد. جاذبه ها و نمایشگاه هایی با نشانه ها و فرهنگ این کشور به همراه غذاهای ایتالیایی (به عنوان کشور سازنده فراری) از دیگر تفریحات این شهربازی سرپوشیده است.

 

سریع ترین ترن هوایی جهان

این شهربازی دارای Formula Rossa، سریعترین ترن هوایی مخصوص در جهان است. این دستگاه شهربازی سرپوشیده برای حرکت با سرعت حداکثر ۲۴۰ کیلومتر در ساعت (۱۴۹ مایل در ساعت) طراحی شده است. برای مقایسه ، Kingda Ka ، دومین ترن هوایی سرعتی که در دنیا مطرح است، به حداکثر سرعت ۱۲۸ مایل در ساعت می رسد.

Formula Rossa توسط Intamin AG سوئیس تولید شده است. این سیستم از یک سیستم پرتاب هیدرولیکی (شبیه به سیستم پرتابی که برای Kingda Ka استفاده می شود) استفاده می کند و در کمتر از ۵ ثانیه از ۰ تا ۲۴۰ کیلومتر شتاب می یابد.

فرمول روسا در داخل پارک داخلی سرپوشیده شروع می شود ، از طریق گنبد شتاب می یابد ، به بیرون پارک می رود و به ایستگاه انتهایی در داخل ساختمان باز می گردد. واگن های این ترن هوایی به طریقی طراحی شده اند که شبیه به یک ماشین فراری فرمول یک قرمز رنگ باشند. به دلیل سرعت و شن و ماسه های بیابانی ، به سواران برای محافظت از چشم های خود عینک اختصاصی داده می شود.

 

ترن هوایی های دیگر

فرمول روسا ترن هوایی اصلی دنیای فراری است ، اما این شهربازی ترن هوایی ها و دستگاه های سرپوشیده و سالنی دیگری را نیز را ارائه می دهد.

Flying Aces با حرکت در ارتفاع ۲۰۷ پا (۶۳ متر) و با ۷۵ مایل در ساعت (۱۲۰ کیلومتر در ساعت) صعود می کند. مسافران در این دستگاه شهربازی سرپوشیده و سالنی ، در لبه های بیرونی ردیف های چهار طرفه قرار می گیرند و در مسیر حرکت می کنند. کناره ها و زیر پای مسافران در این دستگاه خالی است و حس معلق بودن هیجان مسافرین را چند برابر می کند.

Turbo Trackیک اسکله راه اندازی شده است که ۲۱۰ پا (۶۴ متر) بالا می رود و به ۶۳ مایل در ساعت (۱۰۱ کیلومتر در ساعت) می رسد. این سواری یکی از دستگاه های شهربازی های سرپوشیده و سالنی است که داخل ساختمان قرار دارد، اما در نهایت به سمت پشت بام از ساختمان خارج می شود.

Fiorano GT Challenge یک دوچرخه دوقلو مسابقه ای است که شامل چهار پرتاب مغناطیسی است. این خودروها ساخته شده اند تا شبیه عنکبوت های Ferrari F430 باشند.

 

کارخانه دستگاه شهربازی کشتی طلائی

 

سایر دستگاه های شهربازی های سرپوشیده و سالنی دنیای فراری

این شهربازی سرپوشیده شامل بیش از ۲۰ جاذبه دیگر مانند کارتینگ است که تجربه راندن در مسیر های مسابقه ای را ارائه می دهد، و Scuderia Challenge ، که شبیه ساز های ماشین هستند. Speed ​​of Magic یک نمایش همه جانبه فیلم ۴ بعدی است و Made in Maranello یک شبیه ساز حرکت در کارخانه فراری است.

همچنین Viaggio در ایتالیا یک تئاتر پروازی از نوع Soarin است که ماجراجویی کوهنوردی شبیه سازی شده را بر فراز کوه های ایتالیا ارائه می دهد. از دیگر دستگاه هاي سالن سرپوشيده شهربازي Driving with Champion است ، که یک نمایش سه بعدی تعاملی را ارائه می دهد. همچنین گالری فراری ، یک موزه از ماشین های فراری با نمایشگاه های تعاملی است.

 

محل شهربازی سرپوشیده دنیای فراری

شهربازی سرپوشیده دنیای فراری در جزیره یاس در ابوظبی ، بخشی از امارات متحده عربی واقع شده است. این شهربازی ۱۰ دقیقه با فرودگاه بین المللی ابوظبی ، ۳۰ دقیقه با مرکز ابوظبی و ۵۰ دقیقه با دبی فاصله دارد.

علاوه بر دنیای فراری، جزیره یاس پارک تم جهانی Warner Bros. World theme park و همچنین پارک آبی Yas Waterworld را ارائه می دهد. این مجموعه همچنین شامل مسیر اتومبیلرانی Yas Marina Circuit ، است که جایزه بزرگ فرمول یک ابوظبی ، و همچنین هتل ها ، خرید و سایر امکانات را ارائه می دهد.

 

کشتی طلائی

 

میهمانان برای ورود به پارک و جاذبه های تفریحی یک هزینه پذیرش را پرداخت می كنند. بلیط هایی موجود است که حضور شما در دو یا سه پارک (Ferrari World  World Bros. Warner ,Yas Waterworld ) را در طول یک ، دو یا سه روز  امکان پذیر می کند.

 

کارخانه فروش دستگاه شهربازی کشتی طلایی با بهرمندی از بهترین تجهیزات روز دنیا در تلاش است تا با تولید داخلی چرخ و فلک، سالتو، صندلی پرنده، فلک بلی، فیریزبی، کشتی صبا، قطار های بزرگسالان و کودکان، دستگاه های ویژه ی شهربازی های سرپوشیده و سالنی و … با تجهیز کردن ایمن شهربازی های ایران اوقات خوشی را برای شما عزیزان فراهم آورد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فکس و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۸

همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲

فکس: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۷
ایمیل : shahrebazi125@gmail.com