کارخانه کشتی طلائی

شهربازی های مجموعه ی تفریحی دریاچه چیتگر

ساخت دریاچه ای مصنوعی در غرب تهران یکی از پروژه هایی بود که قبل از انقلاب مورد بررسی قرار گرفت. اما اجرا و راه اندازی این پروژه سال ها بعد از انقلاب کلید خورده و به یکی از قطب های گردشگری تهران تبدیل شد. این دریاچه به نام دریاچه شهدای خلیج فارس نام گذاری شده اما به نام دریاچه چیتگر معروف است.

پس از اتمام پروژه دریاچه، ساخت مجموعه های تفریحی و تجاری در کنارش به جذابیت های آن افزود. مجموعه باملند یکی از این مراکز تجاری جذاب بود. ساخت شهربازی سرپوشیده در این مجموعه باعث شد باملند، مکان تفریحی مناسبی برای تمامی گروه های سنی باشد.

یکی از هیجان انگیزترین قسمت های تفریحی دریاچه ی چیتگر، شهربازی می باشد. این شهربازی به نام “سرزمین هیجان انگیز دریاچه چیتگر” دارای مدرن ترین و مهیج ترین تجهیزات شهربازی است.

کارخانه کشتی طلائی

 

یکی از ویژگی های مهم این شهربازی، مجهز شدن به دستگاه های بازی استاندارد مطابق با بهترین دستگاه های دنیا است. مسئولین این شهربازی مدعی هستند تمامی دستگاه ها قبل از شروع روز کاری توسط متخصصین بررسی شده و امنیت آنها به تایید میرسد. شهربازی دریاچه چیتگر، ضلع شمال، شرق و غرب دریاچه را پوشش می دهد و مناسب تمامی سنین است.

 دستگاه های موجود در سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر

برج هیجان، چرخ و فلک و بازی‌های کودکان، هرم هیجان ، سافاری، پارک وحشت، پیست پرش، ماشین کوبنده، اسکیت هیجان انگیز U، زیپ لاین، تشک پرش آزاد، بخش تفریحی وی آر لند (VR Land) ، کارتینگ روی یخ مصنوعی، دستگاه‌های بازی کودکان و … بوده و همچنین مجموعه سرپوشیده کیدزگاردن یکی از زیر مجموعه های این سرزمین هیجان انگیز است.

شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن در مجموعه ی بام لند واقع در محدوده ی غرب تهران یکی از مجهزترین شهربازی های ایمن در سراسر کشور است. این مجموعه با تجهیزات شهربازی مدرن و استاندارد یکی از جذاب ترین مکان هایی است که اوقات خوشی را برای فرزندان شما به ارمغان می آورد. این شهربازی درضلع شرقی دریاچه چیتگر تهران واقع شده است

 

شهربازی سرپوشیده باملند، دارای تجهیزات بازی مدرن و جذابی از جمله : سرسره ، ترامپولین ، دستگاه ماجراجویی، پل معلق، ایرهاکی، اتاق موانع، فوتبال دستی کودکان، ماشین و موتور شارژی و … می باشد.برای ورود به شهربازی بلیط ورودی را خریداری کنید سپس به مدت یک ساعت هر وسیله ای که دوست دارید استفاده کنید.

شهربازی باملند دارای پارکینگ بوده و مشکلی برای پارک خودرو وجود ندارد. علاوه بر بازی ها انواع سرگرمی های لذت بخش برای کودکان از جمله  نقاشی روی صورت و عکاسی از کودکان بوده که به شما این امکان را میدهد تا اوقات خوش کودک خود را ثبت کنید. اما توجه داشته باشید که هزینه ای جدا برای آن ها باید پرداخت کنید. همچنین دارای بوفه ی خوراکی بوده که در صورت نیاز میتوانید از آن استفاده کنید.

پیشنهاد ما به شما این است، قبل از مراجعه به شهربازی سایت های تخفیف بلیط های شهربازی را چک نمایید. از این طریق میتوانید بلیط ها را با قیمت بسیار مناسب تری خریداری نمایید. همچنین توجه داشته باشید قیمت بلیط ها در روز های عادی مناسب تر از ایام آخر هفته و یا تعطیلات می باشد.

کارخانه ساخت و فروش تجهیزات شهربازی کشتی طلایی، با بهرمندی از بهترین تجهیزات روز دنیا در تلاش است تا با تولید داخلی چرخ و فلک، سالتو، صندلی پرنده، فلک بلی، فیریزبی، کشتی صبا، قطار های بزرگسالان و کودکان و … با تجهیز کردن ایمن شهربازی های ایران اوقات خوشی را برای شما عزیزان فراهم آورد.

این مجموعه مفتخر است با ۲۵ سال سابقه در زمینه ساخت و فروش تجهیزات شهربازی، بزرگترین صادر کننده تجهیزات شهربازی به کشور های خارجی، در ایران باشد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فکس و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ۳۶۰۱۳۵۹۸ ۰۲۱

همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲

فکس: ۳۶۰۱۳۵۹۷ ۰۲۱

ایمیل: shahrebazi125@gmail.com