لوازم شهربازی hershey park

لوازم شهربازی hersheypark

یکی از برترین و مفرح ترین شهربازی‌ های جهان، شهربازی hershey park می‌ باشد که در ایالت پنسیلوانیای آمریکا قرار گرفته است. این شهربازی سالهاست که میزبان مسافران از قسمت‌ های مختلف جهان‌ می‌ باشد. تفریحات گوناگون و لوازم شهربازی متنوع و هیجان انگیز باعث شده که هر سال مسافران زیادی از این جاذبه توریستی دیدن کنند. این شهربازی در فصل‌ ها و جشن‌ های مختلف در طول سال برنامه‌های متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار‌ می‌دهد تا نهایت لذت در این شهر بازی را تجربه کنند. لوازم شهربازی hershey park کیفیت بسیار بالا و امنیت مناسبی دارند. به همین دلیل در سایر کشورهای جهان بسیاری از شهربازی‌ ها از انواع مختلف لوازم موجود در این مکان الگو گرفتند تا بتوانند تجربه جالبی را در اختیار مشتریان خود بگذارند. در ادامه این مطلب از سایت کشتی طلایی قصد داریم لوازم شهربازی hershey park را به شما معرفی کنیم.
ترن‌ هوایی hershey park

ترن‌ های هوایی hershey park

فارنهایت
یکی از چندین ترن هوایی موجود در شهربازی hershey park، فارنهایت نام دارد. سرعت نهایی این دستگاه به ۵۸ مایل بر ساعت می رسد و طول مسیر آن حدود ۲۷۰۰ فوت‌ می‌ باشد. همچنین وقتی سوار آن می‌ شوید تا ارتفاع ۱۲۱ فوتی بالا‌ می‌ روید که باعث دوچندان شدن هیجان سوار شدن روی آن خواهد شد. مدت زمان استفاده از این دستگاه یک دقیقه و ۲۵ ثانیه است. این ترن هوایی که یکی از هیجان انگیزترین لوازم شهربازی است دارای دو قسمت بسیار هیجان انگیز می‌ باشد. در بخش اول شما با زاویه ۹۷ درجه به سمت بالا حرکت‌ می‌ کنید و بعد از مدتی با زاویه ۹۷ درجه مجدداً به سمت پایین سرازیر‌ خواهید شد.
ترن هوایی laff track
یکی دیگر از هیجان انگیزترین لوازم شهربازی hershey park، این ترن هوایی است که استفاده از آن حدود یک دقیقه و ۱۰ ثانیه طول‌ می‌ کشد. سرعت حداکثر این ترن هوایی ۴۰ مایل بر ساعت‌ می‌ باشد و‌ می‌ تواند شما را تا ارتفاع ۵۱ فوت بالا ببرد. مسیر این ترن هوایی مارپیچ و پر از پستی و بلندی‌های ناگهانی است که طول آن به ۱۴۰۰ فوت‌ می‌ رسد. این ترن هوایی در محیطی سرپوشیده قرار دارد و یک تفریح بسیار هیجان انگیز برای افرادی است که با خانواده به این شهربازی‌ می‌ آیند. فضاسازی اطراف این ترن هوایی بسیار زیبا است و لامپ‌ های رنگارنگ و کاراکتر‌های گوناگون جلوه خاصی به آن بخشیده‌ اند.
مسابقه برق آسا
یکی دیگر از لوازم این شهربازی lightning racer نام دارد که با سرعت ۵۰ مایل بر ساعت حرکت‌ می‌ کند و شما را تا ارتفاع ۹۰ فوت بالا می برد. مدت زمان سوار شدن بر روی این وسیله ۱ دقیقه و ۲۰ ثانیه‌ می‌ باشد. در این زمان شما بین گردباد و رعد و برق حرکت‌ می‌ کنید و لذت‌ خواهید برد. این ترن هوایی اولین نمونه چوبی از ترن‌ های هوایی مورد استفاده در آمریکا‌ می‌ باشد. سوار شدن بر روی این ترن هوایی شما را پر از احساس هیجان و دلهره خواهد کرد. صندلی‌ های استفاده شده بر روی این ترن هوایی دوقلو هستند، همین اجازه می‌ دهد که هیجان و ترس را در چهره همسفران خود ببینید و به این صورت تجربه دلچسب‌ تری داشته باشید.
لوازم شهربازی سواری hershey park
موشک مار زنگی
این ترن هوایی مسیر بسیار پیچیده و هیجان انگیزی دارد که باعث می‌ شود گاهی سرعت شما به ۴۷ مایل بر ساعت نیز برسد. مدت زمان سوار شدن بر روی این ترن ۱ دقیقه و ۴۵ ثانیه‌ می‌ باشد. تجربه سوار شدن بر روی این ترن هوایی به قدری منحصر به فرد است که بسیاری بعد از دفعه اول سوار شدن،‌ می‌ خواهند باز آن را امتحان کنند. حرکت این ترن هوایی به شکلی است که گاهی احساس پرواز کردن به شما دست‌ می‌ دهد و همین باعث ایجاد هیجان بیشتر در شما خواهد شد. حرکت رفت و برگشتی آن باعث شده که یکی از منحصر به فرد ترین لوازم شهربازی hershey park باشد.
حمله به آسمان
از نام این ترن هوایی می‌توان حدس زد که قرار است تا ارتفاع بالایی بروید و هیجان بسیار زیادی را تجربه کنید. سرعت آن به ۷۵ مایل بر ساعت نیز‌ می‌ رسد و شما را تا ارتفاع ۲۰۰ فوت بالا خواهد برد. کل زمان سوارشدن بر روی این دستگاه ۱ دقیقه و ۳ ثانیه طول‌ می‌ کشد. اما کوتاه بودن زمان سفر با این ترن به این معنی نیست که تفریح کم هیجانی در پیش دارید. در بین لوازم شهربازی hershey park، این ترن هوایی سرعت بسیار زیادی دارد و فقط افراد شجاع‌ می‌ توانند سوار آن شوند. یکی از ویژگی‌ های بسیار هیجان انگیز و دلهره آور این وسیله، قابلیت جاذبه صفر به مدت ۴ تا ۵ ثانیه است که نفس را در سینه شما حذف خواهد کرد.

لوازم شهربازی سواری hershey park

کشتی دزدان دریایی (کشتی صبا)
یکی از جذاب ترین لوازم شهربازی hershey park کشتی دزدان دریایی است که تقریباً تمامی افراد می‌ توانند از آن استفاده کنند. در زمان سوار شدن بر روی این وسیله و رفتن تا حداکثر ارتفاع آن احساس هیجان انگیزی خواهید داشت که شما را مجبور به فریاد زدن‌ می‌ کند. نکته مهمی که در زمان سوار شدن بر روی این کشتی باید به یاد داشته باشید این است که سعی کنید لوازم خود (مانند تلفن همراه و جواهرات) را به دست افرادی که بیرون از آن هستند بسپارید یا آنها را درون جیب‌ های امن خود بگذارید. همچنین بستن کمربند ایمنی در زمان سوار شدن بر روی این وسایل الزامی‌ می‌ باشد و افرادی که موهای بلند دارند باید سعی کنند با بستن آن‌ها از بروز اتفاقات مختلف جلوگیری کنند.
هواپیمای قرمز یا Red Baron
این هواپیماها که حول یک محور می‌ چرخد، به مسافرین اجازه‌ می‌ دهند که بتوانند ارتفاع خود را کنترل کنند. از مزایای این لوازم شهر بازی‌ می‌ توان به واقعی بودن ظاهر آن و تجربه‌ ای که در اختیار شما قرار‌ می‌ دهد، اشاره کرد. زمانی که از این دستگاه استفاده‌ می‌کنید تجربه بسیار جذاب و دوست داشتنی از صعود و فرود هواپیما داشت که بسیار منحصر به فرد و دوست داشتنی خواهد بود. این دستگاه مخصوص استفاده کودکان و نوجوانان‌ می‌باشد و اجازه‌ می‌دهد که به صورت مستقل در یک هواپیما بنشیند و تا ض۱حدودی آن را کنترل کنند. نکته جالبی که باعث افزایش محبوبیت این دستگاه شده فضاسازی بسیار نزدیک به واقعیت است که احساس واقعی بودن ظاهر آن را تکمیل می‌ کند.
لوازم شهربازی hershey park

سایر لوازم شهربازی hershey park

● نمای آسمان
 در صورتی که دوست دارید تا ارتفاعی بالا از درون راهروهایی که به زیبایی طراحی شده‌ اند حرکت کنید، این دستگاه مخصوص شما است. استفاده از این لوازم شهربازی برای افرادی با قد بسیار بلند یا دارای وزن زیاد مناسب نیست، پس باید محدودیت‌ های وضع شده در زمان سوار این وسیله را رعایت کنید. به کارگیری تجهیزات ایمنی استاندارد در این دستگاه باعث شده که افراد در تمامی سنین بتوانند از آن استفاده کنند و  لذت ببرند.
● کشتی فضایی آمریکا
شبیه‌ سازی یک سفر به اعماق فضا در این دستگاه باعث شده که طرفداران زیادی پیدا کند. تمامی افراد یک خانواده به راحتی‌ می‌ توانند از این کشتی فضایی استفاده کنند و تجربه منحصر به فردی داشته باشند. همچنین حرکت کردن این دستگاه به سمت بالا، پایین و حرکت چرخشی باعث‌ می‌ شود تجربه هیجان انگیز تری داشته باشید.
● قدرت جزر و مد
 یکی از بخش‌های دوست داشتنی پارک آبی در شهربازی hershey park، با استفاده از نیروی جزر و مد شما را تا با سرعت ۵۰ مایل بر ساعت در یک مسیر هدایت‌ می‌ کند. در زمان سوار شدن بر روی این وسیله باید آماده باشید تا حسابی خیس شوید.
نکته مهمی که در پایان این مطلب باید مد نظر قرار دهید این است که لوازم شهربازی hershey park همین جا به پایان نمی‌ رسد. وجود تفریح‌ های گوناگون برای تمامی سنین در این پارک به خانواده‌ ها اجازه‌ می‌ دهد که لحظات خوب و دلنشینی را تجربه کنند. همچنین افراد ماجراجو که به دنبال دستگاه‌ های هیجان انگیز در شهربازی‌ می‌ گردند، بی‌شک با دست پر از این شهربازی بزرگ بیرون‌ می‌ روند. این پارک تفریحی دارای قسمت‌ های سرپوشیده است که در آن بازی‌ها و وسایل جذابی قرار دارد که‌ می‌ تواند ساعت‌ ها شما را به خود مشغول کند. همچنین ایجاد فضاهای گوناگون برای بخش‌ های مختلف این شهربازی می‌ تواند سلیقه افراد مختلفی که به آنجا‌ می‌ آیند را به طور کامل پوشش دهد.

کارخانه کشتی طلایی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم شهربازی است که از با بهره گیری از امکانات روز دنیا، انواع دستگاه های شهربازی مانند چرخ و فلک، فریزبی، سالتو، قطارهای شهربازی مخصوص بزرگسالان و کودکان و…را برای شهربازی های سرپوشیده و سالنی و روباز تولید می‌کند. هدف این مجموعه تجهیز کردن شهربازی‌ها با وسایل ایمن است تا تفریحات هیجان انگیز و مفرحی را برای شما عزیزان ایجاد نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه کشتی طلایی می‌توانید از طریق شماره تماس، فکس و ایمیل زیر با این مجموعه در ارتباط باشید.

تلفن: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۸
همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲
فکس: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۷
ایمیل : shahrebazi125@gmail.com