کارخانه کشتی طلائی

معرفی برترین شهربازی های آسیا

یکی از بهترین مکان ها برای تفریح شهربازی ها هستند . بازدید کنندگان شهربازی ها اغلب تمامی سنین می باشند . استفاده از دستگاه های شهربازی فقط مخصوص به کودکان نیست . بلکه اغلب استفاده کننده آنها بزرگسالان می باشند .

در سفر به شهرها و کشورهای دیگر شهربازی ها می توانند بهترین امکان برای تفریح باشند . گذراندن اوقات فراغت در شهربازی ها برای بسیاری از مردم شیرین می باشد . در این مقاله سعی داریم تا بزرگترین شهربازی های واقع در قاره آسیا و دستگاه های شهربازی را معرفی نماییم .

یونیورسال استودیو universal studios

این شهربازی  در سال ۲۰۱۰ میلادی در جنوب شرق آسیا ، سنگاپور بازگشایی شده است و در همان سال های ابتدایی توانست بازدید کنندگان بسیاری را جذب نماید . تنوع دستگاه های شهربازی در این مکان بسیار زیاد است و مناسب برای هر سنی هستند . در ساخت این شهربازی از بسیاری از کارتون ها مانند شرک ، ماداگاسکار و پارک ژوراسیک و … الهام گرفته شده است . همچنین در یونیورسال استودیو قسمت هایی از هالیوود ، مصر باستان و نیویورک و … وجود دارد . شهربازی یونیورسال حدود ۲۰ هکتار وسعت دارد که حدود ۲۱ دستگاه شهربازی و ۶ ترن هوایی آن را تشکیل می دهند . همچنین این شهربازی شامل تفریحات آبی نیز می شود . البته اولین شعبه شهربازی های یونیورسال در ژاپن می باشد .

معرفی برترین شهربازی های آسیا معرفی برترین شهربازی های آسیا

بر طبق نتایج یونیورسال استودیو سنگاپور بهترین شهربازی آسیا می باشد . به طوری که بسیاری از مردم دیگر قاره ها برای بازدید از این شهربازی به سنگاپور سفر می کنند .

اوشن پارک Ocean park

اوشن پارک در هنگ کنگ قرار دارد . که در سال های اخیر توسعه یافته است . از جاذبه های هیجان انگیز اوشن پارک به خرس های پاندا ، آکواریوم ،پارک پستانداران دریایی ، اقیانوس نما ، ترن هوایی با سرعت بالا و … اشاره نمود . اغلب مردم چین اوقات فراغت خود را در اوشن پارک به سر می برند . شهربازی اوشن پارک در سال ۱۹۷۷ ساخته شده است این پارک به دو قسمت بزرگ توسط یک کوه تقسیم شده است که در آنها ۴۴ دستگاه شهربازی وجود دارد . این پارک جز ۵۰ جاذبه گردشگری جهان می باشد .

معرفی برترین شهربازی های آسیا معرفی برترین شهربازی های آسیا

سانوی لاگون sunway lagoon

این شهربازی در مالزی واقع شده است . شهربازی سانوی لاگون از قسمت های مختلفی همچون ؛ باغ وحش ، پارک وحشت ، دستگاه های شهربازی ، پارک آبی و … تشکیل شده است . این شهربازی نیز مانند شهربازی های بالا مناسب برای هر سنی است پارک موضوعی سانوی لاگون در سال ۱۹۹۳ در حدود ۳۵ هکتار ساخته شده است . یکی از جاذبه های این پارک برگزاری کنسرت های موسیقی مختلف می باشد . در سال های اخیر بخش های موج سواری ، پیست کارتینگ و اتومبیل رانی به پارک افزوده شده است .

معرفی برترین شهربازی های آسیا معرفی برترین شهربازی های آسیا

توکیو دیزنی لند Tokyo Disneyland

این شهربازی دیزنی لند اولین دیزنی لندی می باشد که در خارج از امریکا ساخته شده است . لقب سلطان پارک های موضوعی آسیا برای این شهربازی انتخاب شده . از مهمترین جاذبه های موجود در شهربازی می توان به قلعه سیندرلا ، دستگاه ترن هوایی ، خانه میکی ماوس ها اشاره نمود. این شهربازی نیز الهام گرفته از دیزنی لند معروف است . این پارک نیز مانند پارک های دیگر در حال رشد و توسعه می باشد .

معرفی برترین شهربازی های آسیا

شهربازی ها در آسیا بسیار زیاد هستند و اغلب آنها نیز در کشور های شرقی آسیا واقع شده اند . شهربازی ها می توانند به خوبی توریست های زیادی را به سمت خود جذب نمایند . اخیرا نیز در منطقه آزاد کیش پارک آبی تم اوشن پارک ساخته شده است که پارک آبی سرباز می باشد . امید است با توسعه روز افزونه ساخت و واردات دستگاه های شهربازی بتوان در ایران شهربازی ها و پارک آبی های بزرگ و معروف تاسیس نمود . سرمایه گذاری در این حوزه بسیار پر سود می باشد . کارخانه کشتی طلایی در این حوزه به فروش دستگاه شهربازی می پردازد از این رو می توانید با مشاوران ما در زمینه ساخت شهربازی و خرید دستگاه شهربازی تماس حاصل نمایید .