تجهیزات شهربازی Dollywood

معرفی شهربازی Dollywood و تجهیزات آن

شهربازی Dollywood که در بخش جنوب شرقی آمریکا و در پارک ملی Smoky mountains قرار دارد یکی از شهربازی‌ های جذاب آمریکا و جهان است که هر ساله بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌‌ کند. قرارگیری این شهربازی در پارک ملی کوهستانی Smoky mountains باعث شده است که میزان بازدید از این شهربازی بسیار زیاد باشد. به طوری که در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۱ میلیون نفر از این پارک ملی دیدن کرده اند. مدت زمان متوسط برای دیدن تفریحات مختلف در این شهربازی و استفاده از آنها بین ۵ تا ۹ ساعت است. پس افرادی که قصد رفتن به آن را دارند باید حسابی وقت خود را خالی کنند. وجود وسیله‌ های بازی متنوع و بسیار هیجان انگیز در محیطی که دارای پستی و بلندی‌ های طبیعی زیادی است کمک کرده تا شهر بازی دالی وود تبدیل به یکی از بهترین پارک‌ های تفریحی آمریکا و جهان شود. در ادامه این مطلب از سایت تجهیزات شهربازی کشتی طلایی قصد داریم به معرفی شهربازی Dollywood و تجهیزات مورد استفاده در آن بپردازیم.

 

معرفی شهربازی Dollywood

شهربازی Dollywood طبق نظرسنجی‌ های انجام شده یکی از بهترین پارک‌ های تفریحی و شهربازی‌ها برای تمامی سنین است. به همین دلیل افرادی که به این شهربازی می‌‌ روند در کنار خود کودکان، خانواده‌ ها، نوجوانان، جوانان‌ و افراد بزرگسال زیادی را خواهند دید که به دنبال تجربه هیجان استفاده از وسایل مختلف به این مکان آمده‌ اند. در شهربازی دالی وود انواع وسیله‌ های نقلیه متنوع و جذاب برای دسترسی راحت‌ تر به بخش‌ های مختلف شهربازی برای شما در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال در زمان ورود به شهربازی Dollywood می‌ توانید یک اسکوتر برقی کرایه کنید و در قسمت‌ های مختلف این شهربازی پهناور به گشت و گذار بپردازید. در این شهربازی علاوه بر وجود انواع تفریحات هیجان انگیز برای تمامی سنین، بخش‌ های دیگری وجود دارد که می‌‌ توانید در آن‌ها کاملاً در سکوت و آرامش استراحت کنید. همچنین وجود غذاخوری‌ های مختلف با خوراکی‌ های متنوع و محل اقامت با کیفیت از ویژگی‌های جانبی این شهر بازی است. در ادامه بیشتر در مورد تجهیزات شهربازی Dollywood صحبت خواهیم کرد.

تجهیزات شهربازی کشتی طلائی

 

تجهیزات شهربازی Dollywood

قبل از معرفی شهربازی Dollywood و تجهیزات آن باید توجه داشته باشید که بسیاری از وسایل بازی موجود در این شهر بازی کاملا منحصر به فرد هستند و حتی اسامی آنها ممکن است به گوشتان نخورده باشد؛ ولی اساس کار بسیاری از این تجهیزات، مشابه با سایر تجهیزاتی است که در شهربازی های دیگر دیده‌ اید. تجهیزات موجود در این شهربازی در ۱۱ قسمت مختلف پارک تفریحی دالی وود قرار گرفته‌ اند. همچنین تعداد بالای وسایل بازی و تجهیزات تفریحی در شهربازی Dollywood باعث می‌‌ شود که افراد با سلیقه‌ های مختلف بتوانند به راحتی وسایل بازی مورد نظر خود را پیدا کنند. در ادامه تجهیزات موجود در این شهربازی را ما در سه دسته کلی تجهیزات تفریحی سواری، تفریحات آبی و سایر تفریحات دسته بندی کرده و آنها را معرفی می‌‌ کنیم.

 

تجهیزات سواری شهربازی Dollywood

به عقیده بسیاری از بازدیدکنندگان شهربازی دالی وود هیجان انگیزترین بخش پارک تفریحی وسایل هیجان انگیزی هستند که استفاده از آنها برای شما بسیار هیجان انگیز یا ترسناک خواهد بود. البته وسایل موجود در این بخش پارک برای همه سنین مناسب هستند. در ادامه پرطرفدارترین این تجهیزات شهربازی را معرفی میکنیم.

 

● سورتمه تندرو FireChaser

این وسیله بازی که در سال ۲۰۱۴ افتتاح شد، سورتمه‌ ای است که می‌‌ توانید با خانواده خود سوار آن شوید و از حرکت پرواز مانند آن به سمت جلو و رو به عقب لذت ببرید. روند حرکت این سورتمه بر روی ریل‌ های در نظر گرفته شده به شکل بسیار خاصی طراحی شده است و قطعاً استفاده از این وسیله بازی برای شما تجربه‌ ای خاص و منحصر به فرد خواهد بود.

 

● Lightning Rod

شاید بتوان گفت یکی از هیجان انگیزترین تجهیزات بازی در شهربازی Dollywood این سورتمه غول آسا است. حداکثر سرعت این سورتمه حدود ۱۱۷ کیلومتر بر ساعت می‌‌ باشد، اما جهت‌های حرکتی و ارتفاعی که در بعضی از نقاط بگیرد می‌‌ تواند بسیار هیجان انگیز یا حتی ترسناک باشد.

 

● گردباد تنسی

این سورتمه سه تایی که دارای ساختاری حلزونی شکل است، با سرعتی در حدود ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت شما را در دامنه کوه واقعی بالا و پایین می‌ آورد.

 

● فرشته وحشی

این وسیله اولین سورتمه چرخان به شکل بال پرندگان در آمریکاست که سوار شدن بر آن و رفتن بر فراز کوهستانهای Smoky برای همه بی‌شک لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود. زمانی که به ارتفاع‌های بالای این سورتمه چرخان می‌روید، نه بالای سر و نه زیر پای خود چیزی می‌‌بینید. همین باعث به وجود آمدن ترس و هیجان بیشتر خواهد شد.

 

● خشم سوزان یا blazing fury

این وسیله یک سورتمه در فضای سربسته است که ظاهر بسیار پر زرق و برق و هیجان انگیز دارد اما به گفته افرادی که از آن استفاده کرده‌اند هیجان این بازی نسبتا کم است.

 

● پرواز اژدها

یکی از تجهیزات جدید شهربازی Dollywood این سورتمه چرخان جذاب است. این وسیله بازی یکی از بهترین گزینه‌ ها برای افرادی است که میخواهند تفریح هیجان انگیزی را به همراه خانواده خود در این شهر بازی تجربه کنند.

 

● غرش رودخانه کوهستان Smoky

بسیاری از مراجعه کنندگان به این شهربازی عقیده دارند که بهترین و هیجان انگیزترین تفریح موجود در دالی وود است. وجود پیچ و تاب‌های مختلف در سراشیبی‌هایی که هم مسیر با رودخانه هستند هیجان زیادی را به همراه دارد. در ضمن سوار شدن بر روی این وسیله در میان رودخانه خروشان خیس شدن لباس‌ هایتان را به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل بیرون این محوطه بازی خشک کننده لباس قرار دارد که با هزینه کمی می‌‌توانید لباس‌های خود را در آن خشک کنید.

 

● قطار کلاسیک قرن ۱۹ مخصوص دالی وود

یکی از تجهیزات خاص در شهربازی Dollywood یک قطار کلاسیک قدیمی می‌‌ باشد که بیش از ۵۰ سال به عنوان وسیله بازی مورد استفاده قرار گرفته است. سوخت این قطار به وسیله زغال سنگ تامین می‌‌ شود و افرادی که سوار آن شدند را به مدت ۳۰ دقیقه در مسیر بسیار زیبایی که مناظره بی‌نظیر را پیش روی آنها می‌‌ گذارد، خواهد برد.

 

ساخت تجهیزات شهربازی کشتی طلائی

 

تفریحات آبی در شهربازی Dollywood

در ادامه معرفی شهربازی Dollywood و تجهیزات آن سری به تفریحات آبی موجود در این مکان می‌‌ زنیم تا شما را بیشتر با آنها آشنا کنیم. وسعت بالای این شهربازی باعث شده که یک پارک آبی پهناور در آن احداث شود. در این پارک آبی انواع و اقسام تفریحات هیجان انگیز برای تمامی سنین موجود است که در ادامه برخی از آنها را خدمت تان معرفی می‌‌کنیم.

 

● سقوط از رودخانه وحشی

در این پارک رودخانه‌ای با شیب نسبتاً زیادی رو پایین می‌‌ آید و همین موضوع امکان نصب سرسره‌هایی بر روی این رودخانه را فراهم کرده است که مسافران از طریق آنها رو به پایین هدایت می شوند. سوار شدن روی این سرسره پر پیچ و تاب قطعاً برایتان هیجان انگیز خواهد بود.

 

● سفر شناور بر روی آب

با انتخاب این تفریح دلنشین سوار بر قایق‌ های کوچک می‌ شوید که بر روی یک رودخانه آرام شناور هستند. همچنین در کنارتان یک آبشار بلند وجود دارد که باعث جذاب تر شدن این تفریح شده است.

● برج سقوط آزاد آبی

هیجان انگیزترین تفریح آبی در این شهربازی برج سقوط آزاد آبی است که ارتفاع آن حدود ۲۲ متر می‌‌ باشد. زمانی که از آن ارتفاع رها می‌‌ شوید یک مسیر که جمعاً ۶۰ متر طول دارد را طی می‌ کنید.

 

● سرسره آبی کوچک

این وسیله یک نمونه کوچک از برج سقوط آزاد آبی می باشد که در مورد آن صحبت کردیم، با این تفاوت که امنیت و اندازه‌های در نظر گرفته شده برای این تفریح، مخصوص کودکان است. این وسیله یک تفریح هیجان انگیز و بسیار دوست داشتنی را در اختیار فرزندتان قرار می‌‌ دهد.

 

● جیغِ کوهستان

جیغ کوهستان نام یک سرسره آبی بسیار بلند می‌ باشد که در شهربازی Dollywood قرار گرفته است. پستی و بلندی‌ های ایجاد شده بر روی این سرسره، سوار شدن روی آن را برای شما بسیار هیجان انگیز و گاهی ترسناک خواهد کرد.

 

کارخانه سازنده دستگاه شهربازی کشتی طلائی

 

سایر خدمات شهربازی Dollywood

برای معرفی شهربازی Dollywood و تجهیزات آن به صورت کامل باید شما را با سایر تجهیزاتی رفاهی و تفریحی موجود در این مجموعه آشنا کنیم. جالب است بدانید که امکانات رفاهی موجود در این شهربازی یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن هستند. این خدمات عبارتند از:

 

● خدمات اسپا و سم زدایی

در این بخش از شهر بازی دالی وود یک محیط مناسب برای افرادی به وجود آمده است که قصد دارند کمی استراحت کنند و از خدماتی مانند ماساژ، پاکسازی پوست بدن و… لذت ببرند.

 

● غذاخوری‌های مخصوص

طولانی بودن زمان گشت و گذار در این شهر بازی باعث می‌‌ شود که دسترسی به غذای مناسب اهمیت بالایی پیدا کند. مجموعه های غذاخوری متنوع با خوراکی‌های مختلف در این بخش‌ها آماده‌ اند تا از بازدیدکنندگان پذیرایی کنند

 

● راه اندازی فستیوال‌های مختلف در مناسبت‌های خاص سال

جالب است بدانید که هر ساله افراد زیادی در جشن‌های خاص سال مانند کریسمس و یا هالووین به این شهربازی می‌‌ آیند تا از برنامه‌ های دیدنی و متنوع آنها استفاده کنند.

● محل اسکان

در این شهربازی یک هتل مجهز نیز وجود دارد که اجازه می‌‌ دهد، محل اقامت مناسب و استاندارد در اختیار داشته باشید و با خیال راحت زمان کافی برای استفاده از تفریحات مختلف اختصاص دهید.

 

کارخانه کشتی طلایی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات شهربازی است که از با بهره گیری از امکانات روز دنیا، انواع دستگاه های شهربازی مانند چرخ و فلک، فریزبی، سالتو، قطارهای شهربازی مخصوص بزرگسالان و کودکان و…را برای شهربازی های سرپوشیده و سالنی و روباز تولید می‌کند. هدف این مجموعه تجهیز کردن شهربازی‌ها با وسایل ایمن است تا تفریحات هیجان انگیز و مفرحی را برای شما عزیزان ایجاد نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه کشتی طلایی می‌توانید از طریق شماره تماس، فکس و ایمیل زیر با این مجموعه در ارتباط باشید.

تلفن: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۸
همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲
فکس: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۷
ایمیل : shahrebazi125@gmail.com