هیجان انگیزترین دستگاه های ترن هوایی در دنیا

رولر کاستر یا ترن های هوایی در شهربازیها، همواره دارای جذابیت زیادی برای افراد می باشد که به دنبال هیجان زیاد هستند. سوار شدن بر روی این دستگاه باعث ترشح آدرنالین در بدن شما می شود و شما احساس ترس و هیجان را در بیشترین حالت تجربه می کنید. اگر شما انسانهایی هستید که به دنبال سرعت و سقوط آزاد از بالاترین ارتفاع هستید به شما پیشنهاد می کنم رولر کاستر را امتحان کنید.

جذابترین و خاص ترین ترن های هوایی در دنیا :

Leap-The-Dips رولر کاستر :

این رولر کاستر درشهربازی پنسیلوانیا قرار دارد. این ترن که در سال ۱۹۰۲ از چوب ساخته شده  و همچنان فعالیت دارد و افراد زیادی را جذب می کند.

رولر کاستر Zumanjaro :

این ترن که در نیوجرسی قرار دارد. ارتفاع این ترن ۱۲۷ متر بوده و سرعت ۱۴۵ کیلومتر در ساعت، تصور اینکه شما تا این ارتفاع بالا بروید و سپس با سرعت ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت به سمت پایین سقوط کنید، احساس رهایی و پرواز را به شما می دهد.

رولر کاستر با عمودی ترین شیب :

این دستگاه در حالیکه مسافران زیادی سوار بر آن هستند با زاویه ۱۲۱ درجه به سمت زمین سقوط می کند. این ترن دارای هفت مارپیچ بزرگ می باشد که با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این مارپیچ ها را طی می کند. اگر به دنبال آن هستید که بیشترین و شدیدترین شیب را تجربه کنید می توانید سوار بر این ترن شوید.

رولر کاستر Smiler در شهربازی انگلستان :

این دستگاه که دارای ۱۴ ریل مارپیچی بزرگ می باشد. رولر کاستر Smiler که دارای بیشترین پیچ و تاب را در بین ترن ها دارد.

رولر کاستر Ferrari World در ابوظبی :

این ترن که رکورد بیشترین سرعت را در بین ترهای هوایی را دارد. سرعت آن ۲۴۲ کیلومتر در ساعت است. حتی تصور این سرعت نیز باعث ترشح آدرنالین می شود . هنوز ۵ ثانیه از سوار شدن شما بر روی این ترن نگذشته است که سرعت آن به ۲۴۲ کیلومتر بر ساعت می رسد .

رولر کاستر Steel Dragon در ژاپن :

این ترن، بلندترین و طولانی ترین رولر کاستر فلزی می باشد.

رولر کاستر Cincinnati :

این ترن که در سال ۱۹۷۹ در کینگز آیلند ساخته شد و طولانی ترین رولر کاستر چوبی می باشد.

بلندترین ترن هوایی در دنیا :

ارتفاع این کاستر که ۱۴۰ متر می رسد . بلندترین ریل آن دارای ارتفاع ۱۲۷ متر می باشد یعنی شما وقتی در آن ارتفاع قرار دارید به سمت پایین سقوط آزاد می کنید . سرعت این دستکاه ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

شرکت کشتی طلایی با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های و روشها برای شما به روز ترین دستگاه ها را طراحی کرده و می سازد . چنانچه شما تمایل به داشتن شهربازی با مدرنترین دستگاه ها را دارید با مراجعه به این شرکت می توانید به اهدافی که می خواهید برسید و شهربازی زیبا با دستگاه های منحصر به فرد داشته باشید.