شهربازی دیزنی لند در کدام کشورها قرار دارد

والتر الیاس معروف به والت دیزنی که در زمینه تهیه کنندگی، فیلم نامه نویسی، کاریکاتوریست و غیره فعالیت داشته و از چهره های مطرح در زمینه انیمیشن در آمریکا و جهان بوده است . والت دیزنی شخصیت میکی ماوس را بوجود آورده است.

شهربازی یا پارک تفریحی دیزنی لند در کالیفرنیای ایالت متحده آمریکا قرار دارد. بنای ساخت این پارک از سال ۱۹۱۳ آغاز شد. مالکیت این پارک تفریحی متعلق به کمپانی والت دیزنی است و در سال ۱۹۵۵ بازگشایی شد. در این پارک تفریحی شخصیت های کارتونی کمپانی والت دیزنی مانند سفید برفی ، سیندرلا ،تینکربل و … حضور دارند و نقش شخصیت های خود را که در کارتون های دیزنی دارند ایفا می کنند.

دیزنی لند هم برای کودکان و هم بزرگسالان دارای جذابیت زیادی می باشد. علاوه بر اینکه دیزنی لند در آمریکا قرار دارد، در کشورهای دیگری هم نیز ساخته شده که در ادامه مقاله به بررسی برخی از آنها می پردازیم .

۱-اولین دیزنی لند در کالیفرنیا ساخته شده است و دارای قسمتهای مختلفی مانند شهرکی که مخصوص شخصیت کارتونی میکی ماوس می باشد است، در قسمت دیگر از این پارک تفریحی بزرگ، شما می توانید به آمریکای قدیم سفر کنید. چنانچه بدنبال پرنسس های کارتونهای والت دیزنی هستید می توانید در قسمت دیگری از این مجموعه بزرگ آنها را از نزدیک ببینید. همچنین می توانید شخصیت های فیلم دزدان دریایی کارئیب را هم ببینید. در ضمن این شهربازی دارای یک بخش جنگلی است که شما می توانید احساس شخصیت کارتونی تارزان را در آن تجربه کنید.

۲-در شهر هنگ کنگ چین در خلیج پنی جزیره لانتانو دیزنی لند قرار دارد. این دیزنی لند از نظر شخصیتهای کارتونی و دستگاه های موجود در شهربازی مشابه به دیزنی لند آمریکا می باشد . در ساخت این پارک تفریحی شما معماری مخصوص این کشور را مشاهده می کنید که در ساخت این مجموعه تفریحی از آن استفاده کرده اند.

۳-یکی از قشنگترین و زیباترین دیزنی لندها در توکیو ژاپن قرار دارد. این پارک تفریحی نسب به دیزنی لند آمریکا دارای فضای بیشتری می باشد. در داخل این شهربازی و پارک تفریحی، ژاپنی ها جشن های متعددی بر پا می کنند .

۴-دیزنی لند پاریس در سال ۱۹۹۲ ساخته شده است. این پارک تفریحی قدیمی که از نظر ظاهری شبیه ترین پارک به دیزنی لند آمریکا می باشد. این پارک دارای مدرسه فوتبال و زمین تنیس هم می باشد .

۵-دیزنی لند شانگهای چین در سال ۲۰۱۶ در چین افتتاح شده است. از بخش های مهم و پرطرفداری که مورد بازدید هزاران نفر در این پارک می باشد، کشتی دزدان دریایی کارائیب است.

۶-دیزنی لند هاوایی، این پارک تفریحی با پارکهای دیگر دیزنی لند کمی متفاوت است. در این پارک تفریحی هتل های زیادی برای اقامت مراجعه کنندگان وجود دارد. همچنین در این پارک شما می توانید به ساحل بروید از تفریحات آنجا لذت ببرید.

برای ورود به دیزنی لند چه قوانینی را باید رعایت کنید ؟

الف ) کودکان در این پارک اجازه دویدن ندارند.

ب ) شما نمی توانید در این شهربازی بر روی صندلی های تاشو بنشینید.

ج ) خوردن آدامس در داخل پارک ممنوع است.

د ) افرادی که دارای خالکوبی بر روی قسمتهایی از بدنشان که قابل دیدن است مانند سر، صورت و … اجازه ورود به این پارک تفریحی را ندارند.

ه ) پوشیدن لباس های شخصیت های کارتونی والت دیزنی برای افراد بزرگسال ممنوع است.

چنانچه شما به دنبال شخصیتها و بازیهای جذاب برای شهربازیهایتان هستید می توانید با شرکت کشتی طلایی تماس بگیرید. این شرکت به شما کمک می کند تا هر ایده ای که در زمینه ساخت دستگاه های شهربازی دارید محقق شود.