کشتی طلائی

چرخ و فلک High Roller در لاس وگاس، نوادا

نمای لاس وگاس با بزرگترین و بلندترین چرخ و فلک جهان ، High Roller در LINQ تغییر کرده است. High Roller با ارتفاع  ۵۵۰ فوت ، بزرگترین چرخ و فلک ساخته شده در جهان است و اغلب با چشم لندن مقایسه می شود. اگر می خواهید سواری بر یک چرخ و فلک بزرگسالانه را تجربه کنید، High Roller یکی از بهترین تجهیزات شهربازی است که میتوانید انتخاب کنید.

High Roller در سال ۲۰۱۴ به عنوان بخشی از توسعه بزرگ خرید، Linq افتتاح شد اما با اتمام ساخت آن، به سرعت رکورد جهانی شکسته شد. با ارتفاع ۵۵۰ فوت و قطر ۵۲۰ پا ، High Roller ، رکورد قبلی (فلور سنگاپور) را با ۹ فوت ارتفاع بیشتر شکست داد. در شش ماهه نخست از زمان افتتاح آن، بیش از نیم میلیون از مردم سراسر جهان بر روی آن سوار شدند. این چرخ و فلک  از آن زمان میزبان مهمانی ها، خانواده ها، زوج های مجرد و حتی عروسی های بسیاری بوده است.

 

کارخانه تجهیزات شهربازی کشتی طلائی

 

این چرخ و فلک در هر چرخ می تواند بیش از هزار مسافر را به طور همزمان اداره کند مسافران در میان ۲۸ کابینی که وجود دارد سوار میشوند. کابین های کروی همیشه در محور خود می چرخند ، و این اطمینان وجود دارد که مسافران همیشه به صورت قائم هستند و هرگز تکان شدیدی را در هنگام سوار شدن تجربه نخواهند کرد.

طول یک چرخش

یک چرخش کامل این چرخ و فلک، نیم ساعت (۳۰ دقیقه) طول می کشد. در طول روز ، می توانید از بالاترین نقطه چرخ و فلک به تماشای بیابان بپردازید. همچنین در شب ، تصاویر نمادی از چراغ های وگاس دریافت کنید.

بعد از سواری، می توانید در تفرجگاه LINQ که درست در طبقه پایین قرار دارد قدم بزنید. این بخش، با موسیقی زنده، مجریان خیابانی و بارها و رستوران های زیاد و… می تواند قسمت پر جنب و جوشی از ادامه ی روز تفریحی شما باشد.

بلیط های High Roller

در هنگام رزرو بلیط، گزینه های زیادی وجود دارد. برای رزرو آنلاین امکان گرفتن تخفیف اندکی بگیرید. ارزان ترین بلیط بزرگسالان ۲۲ دلار است. به علاوه ، به عنوان یک جایزه ، ساکنان نوادا همیشه ۵۰٪ تخفیف دریافت می کنند. بلیط های “نیم ساعت مبارک” در طول روز ۳۵ دلار و شبانه ۴۷ دلار است.

تجربه سوار شدن بر بلندترین چرخ و فلک جهان

اگر می خواهید بدون سوار شدن بر بالگرد ، به منظره ای زیبا از آسمان دست یابید، سواری بر این تجهیزات شهربازی بدون شک بهترین گزینه است. وقت خود را برای رسیدن به غروب آفتاب تنظیم کنید، تا بهترین عکس ها را بگیرید.

High Roller ، چرخ و فلکی عظیم است که با ارتفاع ۱۶۷ متر از زمین، چشم لندن را به عنوان بزرگترین چرخ و فلک ساخته شده در جهان شکست میدهد.

High Roller با داشتن ۲۸ کابین ، هر کدام ۴۰ مسافر ، در روز و شب تجربه ای بی نظیر را ارائه می دهد. علاوه بر سفری تعاملی از ابتدا تا انتها ، این چرخ و فلک، مکانی مناسب برای جشن ، معاشرت یا لذت بردن از چراغ های شهر است. بازدیدکنندگان در حین سواری قادرند که از نمای ۳۶۰ درجه ای لاس وگاس لذت ببرند.

 

کارخانه کشتی طلائی

 

هنگام ورود، به محل انتظار بروید. در آنجا می توانید نوشیدنی بخرید تا نوبت به شما برسد. هنگامی که در کابین مجلل و تحت کنترل خود، قرار گرفتید، هنگام صعود به آسمان، بنشینید. چرخ و فلک با چراغ های نئونی و تصویر ساختمان های که بر روی کابین بازتاب میشود، چشم انداز زیبایی از کویر را در روز و شب به نمایش میگذارد. در حین سوار شدن، یک تور صوتی سرگرم کننده، کاملاً به موقع برای نشان دادن نقاط دیدنی منطقه و تاریخچه لاس وگاس برای مسافران پخش می شود.

بعد از پیاده شدن، ماجرا نباید تمام شود. High Roller شما را در مرکز LINQ لاس وگاس قرار می دهد ، یک تفرجگاه پر جنب و جوش با کافه ها ، مغازه ها و رستوران های بی نظیر.

همچنین می توانید بلیط خود را ارتقا دهید تا شامل پذیرایی در برج ایفل شوید که در آنجا می توانید در قسمت ماکت برج ایفل لاس وگاس صعود کنید تا به عرشه مشاهده ۳۶۰ درجه در هتل و کازینو پاریس دست یابی داشته باشید.

چشم انداز چرخ و فلک از داخل و بیرون

تمام کابین ها با چراغ های نئونی مزین شده است که می تواند برای تعطیلات، مناسبت های خاص، و یا فقط به دلیل اینکه شب شده است، به الگوهای فلاش ، طرح ها و رنگ هایی زیبا برنامه ریزی شود. همچنین بر خلاف اکثر نسخه های دیگر چرخ و فلک های جهان، در این چرخ و فلک تنها تعداد معدودی از میله ها در مسیر سوار شدن قرار دارند و این اطمینان را می دهند که هیچ کس مجبور به دیدن میله ها نباشد.

 

کشتی طلائی

 

احساس امنیت بالا

در چرخ و فلک High Roller درهای کابین به طور خودکار قفل می شوند و یک صفحه ویدیویی روشن می شود. این راهنمای مجازی ما را ترغیب می کند تا بر روی کابین ۲۲۵ فوت مربعی (۲۱ متر مربع) حرکت کنیم. در یک نظر سنجی زمانی که صعود غیر قابل تصورشان شروع میشد، از گروه پرسیده شد که آیا کسی نگرانی بابت ایمنی دارد یا خیر. فردی به نام وید دنی ، که تولد ۴۰ سالگی خود را در این چرخ و فلک جشن گرفته بود، گفت که در High Roller احساس امنیت بیشتری نسبت به کابین آسانسور هتل دارد.

کارخانه ساخت و فروش تجهیزات شهربازی کشتی طلایی، با بهرمندی از بهترین تجهیزات روز دنیا در تلاش است تا با تولید داخلی چرخ و فلک، سالتو، صندلی پرنده، فلک بلی، فیریزبی، کشتی صبا، قطار های بزرگسالان و کودکان و … با تجهیز کردن ایمن شهربازی های ایران اوقات خوشی را برای شما عزیزان فراهم آورد.

این مجموعه مفتخر است با ۲۵ سال سابقه در زمینه ساخت و فروش تجهیزات شهربازی، بزرگترین صادر کننده تجهیزات شهربازی به کشور های خارجی، در ایران باشد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فکس و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ۰۲۱-۳۶۰۱۳۵۹۸
همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲

فکس: ۰۲۱-۳۶۰۱۳۵۹۷
ایمیل: shahrebazi125@gmail.com