کارخانه کشتی طلائی

معروف ترین شهربازی های ایران

اگر اهل تفریح و مسافرت باشید بی شک رفتن به معروف‌ ترین شهربازی‌های ایران برای شما بسیار جالب و هیجان انگیز خواهد بود. از سوی دیگر همیشه در شهر های بزرگ که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند شهربازی‌ های مجهز و بزرگی وجود دارد که به عنوان یکی از جاذبه ‌های گردشگری آن شهر به حساب می ‌آیند. هر کدام از شهربازی هایی که در ادامه این مطلب خدمت شما معرفی میکنیم دارای امکانات ویژه ای از تجهیزات شهربازی هستند و گاها محبوبیت و معروفیت آن ‌ها فراتر از مرزهای کشورمان نیز رفته است. با ما همراه باشید تا با معروف ترین شهربازی ایران آشنا شوید.

 

معرفی ۸ شهربازی ایران

شهربازی تهران : ارم
به عقیده بسیاری بزرگترین شهربازی ایران، شهربازی تهران ارم می‌باشد که در اوایل دهه ۱۳۵۰ خورشیدی تاسیس و بعد از انقلاب به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی واگذار شده است. در این شهربازی بیشتر از ۷۰ تجهیزات شهربازی هیجان انگیز و متنوع قرار دارد که اوقات خوشی را برای شما رقم می‌زند. تجهیزات شهربازی ارم  تهران برای همه رده ‌های سنی جذاب و دوست داشتن خواهند بود و علاوه بر وسیله ‌های بازی، این شهربازی فضای بسیار مناسبی برای پیک نیک و تفریح شما دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید در دریاچه بزرگ این پارک قایق سواری کنید و در صورتی که دوست داشتید در آنجا ماهیگیری بپردازید.

 

سازنده تجهیزات شهربازی کشتی طلائی

 

شهربازی مشهد : پارک ملت
شهربازی پارک ملت مشهد که در سال ۱۳۵۱ افتتاح شده است، اولین شهربازی این شهر و یکی از قدیمی ترین شهربازی‌ های ایران است. یکی از تجهیزات شهربازی که در پارک ملت توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب میکند، چرخ فلک مرتفع آن می‌باشد. چرخ و فلک شهربازی پارک ملت به عنوان بلندترین چرخ و فلک خاورمیانه و هجدهمین چرخ و فلک بزرگ جهان شناخته می‌َ شود. علاوه بر این شهربازی، در پارک ملت مشهد شما می‌توانید تفریحات دیگری مانند بازدید از باغ پرندگان و باغ وحش، رفتن به کافی شاپ یا رستوران و… را تجربه کنید و از گذراندن اوقات خوشی با خانواده خود در این پارک زیبا و بزرگ لذت ببرید.

 

تجیزات شهربازی کشتی طلائی

 

شهربازی شیراز : لونا پارک
شهربازی لونا پارک شیراز حدود ۳۰ سال پیش ساخته شده و از نظر موقعیت جغرافیایی یکی از معروف ترین شهربازی‌ های ایران است. قرار گیری این شهربازی در منطقه ‌ای کوهستانی باعث شده است که منظره آن بسیار زیبا، با آب و هوای دلنشین باشد. بیشتر تجهیزات شهربازی و دستگاه‌ های این پارک وارداتی هستند و به طور کلی دارای ۳۰ اسباب بازی برای کودکان و بزرگسالان می‌باشد که لحظاتی شاد و دوست داشتنی را برای شما رقم خواهند زد. برای رفتن به این شهربازی باید به انتهای بلوار جمهوری و مقابل دادگاه انقلاب شهر شیراز بروید. بازدید از این مکان حدود ۳ تا ۴ ساعت زمان از شما خواهد گرفت.

 

کارخانه کشتی طلائی

 

شهربازی اصفهان : شهر رویاها
شهربازی شهر رویاهای اصفهان به عنوان بزرگترین شهربازی ایران و یکی از بهترین و مجهزترین شهربازی‌ های خاورمیانه به حساب می‌آید. روند ساخت این شهربازی در سال ۱۳۸۸ شروع شد و در سال ۱۳۹۳ به اتمام رسید. این شهربازی بزرگ روزانه گنجایش ۶۰۰ نفر را دارد به دو بخش روباز و سرپوشیده تقسیم میشود که در آن ۹۰ تفریح مختلف پیش روی شما قرار می‌گیرند و گاهی انتخاب میان آنها برای شما دشوار خواهد بود. اگر بخواهید کل این شهربازی را تماشا کنید و از بازی‌ های موجود در آن لذت ببرید شما به یک روز کامل زمان نیاز خواهید داشت.

 

کارخانه تجهیزات شهربازی کشتی طلائی

 

شهربازی تبریز : باغلارباغی
شهربازی باغلارباغی در منطقه تفریحی بزرگ و زیبایی به همین نام قرار گرفته و تاریخ تاسیس آن به اوایل دهه هفتاد باز میگردد. این مجموعه همیشه مورد توجه علاقمندان شهربازی در ایران واقع شده است و در آن تفریحاتی مانند: “دوچرخه هوایی، رنجر، کلبه شادی، کلبه وحشت، آبشار، قطار، کشتی صبا و…” قرار دارد، که می‌توانید از آنها استفاده کنید. در این شهربازی امکانات دیگری مانند: “آبنما، رستوران، باغ پرندگان، بوفه، پارکینگ و…” وجود دارد که به شما اجازه میدهد علاوه بر استفاده از تجهیزات شهربازی، یک پیک نیک خانوادگی در محیطی زیبا داشته باشید.

 

دستگاه های شهربازی کشتی طلائی

 

شهربازی رامسر : سرزمین رویاها
سرزمین رویاها در رامسر یکی از شهربازی ‌های معروف ایران است که در سال ۱۳۸۳ تاسیس شده و هر ساله گردشگران زیادی به سمت خود جذب میکند. این شهربازی که در فاصله ۵ کیلومتری غرب رامسر و در مجتمع تفریحی رفاهی شهر سبز قرار گرفته است، برای بسیاری از بازدید کنندگان واقعا مانند یک شهر رویایی است. قرار گرفتن این شهربازی در کنار شهر رامسر، در میان مناظر زیبای این منطقه بی شک تاثیر زیادی بر روی حس و حال شما در این منطقه خواهد داشت. این شهربازی علاوه بر اینکه وسایل تفریحی زیادی دارد، فضاسازی رویا گونه ‌ای دارد که گشت و گذار در آن را برای شما بسیار لذت بخش خواهد کرد.

 

ساخت تجهیزات شهربازی کشتی طلائی

 

شهربازی رشت : قصر بازی
شهربازی قصر بازی در رشت یک گزینه خاص برای علاقمندان شهربازی ایران است. پروژه ساخت قصر بازی در سال ۱۳۸۷ و با در نظر گرفتن ۴۵۰۰۰ متر مربع زمین برای آن شروع شد. در سال ۱۳۹۰ بعد از تاسیس رسمی این شهربازی هر ساله گردشگران زیادی به این منطقه می‌آیند و از آن دیدن میکنند. قصر بازی رشت علاوه بر تجهیزات شهربازی متنوع دارای یک ساختمان دو طبقه با زیر بنای ۷۵۰۰متر مربع در فضای بیرونی است. این ساختمان امکاناتی مانند: “چایخانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، آمفی تئاتر، سالن بیلیارد، سالن بولینگ و…” دارد که لحظاتی شاد و دوست داشتنی را برای شما و خانواده‌ تان رقم خواهد زد.

 

سازنده انواع تجهیزات شهربازی کشتی طلائی

 

شهربازی کیش : هایلند
شهربازی هایلند کیش به عنوان بهترین شهربازی ایران در حوزه خلیج فارس شناخته می‌شود. این شهربازی سرپوشیده دارای دستگاه متنوعی است که میتواند مراجعه کنندگان در تمامی سنین را سرگرم کند. به عقیده بازدید کنندگان این شهربازی از سایر نمونه ‌های مشابه در جزیره کیش بهتر است و در صورت مسافرت به این جزیره زیبا نباید آن را از دست داد. سینمای ۷ بعدی، کافی شاپ، رستوران، بازی ‌های کامپیوتری برای رده بندی سنی کودکان و نوجوانان و جوانان، بازی ‌هایی مانند بولینگ و بیلیارد و… بخشی از تفریحات ویژه این شهربازی دوست داشتنی هستند.

 

کارخانه کشتی طلائی

کارخانه کشتی طلایی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات شهربازی است که از با بهره گیری از امکانات روز دنیا، انواع دستگاه های شهربازی مانند چرخ و فلک، فریزبی، سالتو، قطارهای شهربازی مخصوص بزرگسالان و کودکان و… را برای شهربازی های سرپوشیده و سالنی و روباز تولید می‌کند. هدف این مجموعه تجهیز کردن شهربازی‌ ها با وسایل ایمن تفریحات هیجان انگیز و مفرحی را برای شما عزیزان ایجاد نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه کشتی طلایی می‌توانید از طریق شماره تماس، فکس و ایمیل زیر با این مجموعه در ارتباط باشید.

تلفن: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۸
همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲
فکس: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۷
ایمیل : shahrebazi125@gmail.com