لوازم شهربازی دارک راید

معرفی بهترین شهربازی های دارک راید (Dark Rides) و لوازم شهربازی آن

دارک راید یا تونل وحشت یکی از لوازم شهر بازی بسیار هیجان انگیز در شهربازی‌ های مجهز تمام جهان است. معمولاً همه ما تصور می‌ کنیم که این بازی هیجان انگیز در تمامی شهربازی‌ ها چنین است که شما سوار یک قطار شده و سپس از یک تونل عبور می‌کنید که با استفاده از عناصر ترسناک تزیین شده و کمی هم جلوه ویژه به آن اضافه کرده‌ اند. نکته‌ ای که در این میان قابل توجه است رقابت بین شهربازی‌ های مختلف برای داشتن هیجان انگیزترین تونل وحشت یا دارک راید است. معمولاً دارک رایدهای جذاب جهان با الهام گرفتن از فیلم‌ های سینمایی محبوب ساخته شده اند، تا علاوه بر ایجاد فضای ترسناک هیجان انگیز به مسافران اجازه می‌ دهند که لحظاتی در فضای فیلم مورد علاقه خود زندگی و یا حتی نقش آفرینی کنند. در ادامه این مطلب از سایت کشتی طلایی

با معرفی بهترین شهربازی‌ های دارک راید (Dark Rides) قصد داریم تا شما را با هیجان انگیزترین تونل‌ های وحشت، قطارهای ارواح و… آشنا کنیم.

 

معرفی بهترین دارک راید‌ها در شهربازی‌ های جهان

 

لوازم شهربازی کشتی طلائی

 

معبد چشم ممنوعه، ماجراجویی‌ های ایندیانا جونز

با اینکه بیشتر از ۲۰ سال از افتتاح این دارک راید میگذرد، هنوز هم بسیاری بر این عقیده‌ اند که بهترین و هیجان انگیزترین دارک راید در جهان همین است. این دارک راید در شهربازی دیزنی واقع شده است و دارای یکی از پیشرفته‌ ترین موتورهای استفاده شده برای به حرکت در آوردن این وسیله بازی است. این وسیله علاوه بر حمل شما در مسیر مشخص شده، امکان ایجاد حرکت نوسانی نیز دارد تا حس و حال واقعی‌ تری را تجربه کنید. یکی از ویژگی‌ های کلیدی این لوازم شهربازی وجود جزئیات مختلف به صورت ساخته شده می‌باشد که بسیار ظریف و واقعی به نظر می‌ رسند. دیدن این جزئیات در سرتاسر مسیر باعث می‌ شود شما احساس کنید که در یک ماجراجویی واقعاً لذت بخش قرار دارید. این در صورتی است که بسیاری از تفریحات مشابه از فناوری‌ های سه بعدی و صفحات نمایش بزرگ استفاده می‌ کنند تا برخی از جزئیات را به شما نشان دهند و با آن‌ها شما را شگفت زده کنند. در ضمن نسبت به سایر دارک رایدهای مشابه استفاده از معبد چشم ممنوعه می‌ تواند برای مسافران لذت بخش تر باشد، چرا که روند حرکت و سرعت یا چرخش این دستگاه به شکلی است که شما هیچ گونه احساس سردرد و حالت تهوعی در اثر حرکت نخواهید داشت.

 

لوازم شهربازی دارک راید

 

جنگ ستارگان: قیام یک مقاومت

همانطور که از نام این دارک راید می‌ توانید حدس بزنید، سوار شدن بر روی این لوازم شهربازی شما را به یک سفر علمی تخیلی با فضای فیلم محبوب جنگ ستارگان خواهد برد. این دارک راید مدرن دارای حقه‌ ها، سوپرایز ها و قسمت‌ های مختلفی است که بی شک شما را شگفت زده خواهد کرد. یکی از ویژگی‌ های بسیار مهم این دارک راید، داشتن جزئیات بسیار زیاد در قسمت‌ های مختلف است. همین جزئیات باعث شده که عده زیادی بعد از سوار شدن و استفاده از این وسایل به این نتیجه برسند که یک دور به هیچ عنوان کافی نیست و باید دوباره سوار شوند. مورد بعدی که باعث جذابیت بیشتر این دارک رایت شده فضای نقش‌ آفرینی آن است. وقتی شما سوار این دارک راید می‌ شوید، خواه ‌ناخواه وارد دنیای جدیدی خواهید شد و در آنجا احساس می‌ کنید باید وظایف مهمی را انجام دهید. قطعاً این مورد باعث می‌ شود هیجان بسیار بیشتری را احساس کنید.

 

تولید لوازم شهربازی

 

دزدان دریایی کارائیب: نبرد برای گنج غرق شده

این دارک راید که در دیزنی لند شانگهای واقع شده ترکیب بسیار حرفه‌ای از صفحات نمایش، جلوه‌ های ویژه فیزیکی، فضاسازی حرفه‌ ای و صداسازی‌ های جذاب است. نقطه قوت اصلی این دارک راید سیستم سواری پیشرفته آن است که می‌ تواند در برخی قسمت‌ ها بچرخد و با سرعت بالا یا پایین به سمت جلو و عقب حرکت کند. صداسازی بسیار حرفه‌ای در این دارک راید باعث می‌ شود در زمان سوار شدن و استفاده کردن از آن احساس کنید که واقعاً در میان یکی از سری فیلم‌ های دزدان دریایی کارائیب هستید.

صفحه‌ های نمایش بسیار بزرگ باعث می‌ شوند در زمان سوار شدن به آن مسافر این احساس کنند که همه چیز رنگ و بوی واقعی دارد و ویدیو‌های با کیفیتی که بر روی آن‌ها پخش می‌ شود، جزئیات این تفریح زیبا را نشان می‌ دهد و آنها را شگفت زده خواهد کرد. این دارک راید ترکیبی از جلوه‌های ویژه نمایشی و فضاسازی واقعی است و همین باعث جذاب‌ تر شدن آن شده است. در ضمن بهتر است بدانید در شهربازی دیزنی لند شانگهای چین، علاوه بر سایر لوازم شهر بازی دارک رایدهای متنوع با فضاسازی و امکانات مختلفی وجود دارند که برای تمامی سلیقه ‎‌‌ها طراحی شده‌ اند.

 

ساخت لوازم شهربازی

 

هری پاتر و فرار از گرینگات

این دارک راید که بر اساس سری فیلم هری پاتر ساخته شده در اصل ترکیبی از یک ترن هوایی و دارک راید است که باعث می‌ شود هیجانی توصیف ناپذیر را با سوار شدن بر آن تجربه کنید. بخش‌ های طراحی شده مختلف این دارک راید به گونه‌ ای است که به نظر شما بسیار واقعی خواهند بود. استفاده از فناوری سه بعدی و پروژکتورهای مخصوص، افکت‌ های ویژه بسیار زیبا و هیجان انگیز را به وجود آورده که دیدن آنها قطعاً برای همه لذت بخش خواهد بود. از سوی دیگر ترکیب دارک راید با ترن هوایی باعث شده است که از نظر حرکتی این وسیله بازی بسیار جالب عمل کند و علاوه بر حرکت‌ های مخصوص دارک راید، لذت سوار شدن بر روی یک ترن هوایی در دنیای عجیب و غریب را تجربه کنید. در ضمن بهتر است بدانید که دارک راید‌های زیادی با تم موضوعی فیلم‌ های هری پاتر ساخته شده اند. یکی دیگر از این دارک رایدهای جذاب در شهربازی ایالت اورلاندو قرار دارد.

 

ساخت و تولید لوازم شهربازی کشتی طلائی

 

مانور عرفانی

این دارک راید خاص و کم نظیر در ایالت هنگ کنگ چین و در مجموعه دیزنی لند این شهر قرار دارد. در این دارک راید از ویدئو پروژکتورها، معماری جالب، وسیله‌ های سواری مجهز، کاراکتر‌های گوناگون و فضاسازی خلاقانه استفاده شده است تا تجربه‌ های تکرار نشدنی را در اختیار مسافران قرار دهند. قبل از سوار شدن در این دارک راید و شروع مانور عرفانیِ خود باید حتماً عینک‌ های سه بعدی استفاده کنید تا بتوانید اوج‌لذت سوار شدن بر روی این لوازم شهر بازی را با تمام وجود احساس کنید. یکی از نکات جالب در خصوص این دارک راید وجود کاراکتر‌های جذاب مختلفی است که ممکن است بسیاری به آنها علاقه دارند. یکی دیگر از نکات مثبت در خصوص این دارک راید وجود فضا سازی با ابعاد طبیعی می‌ باشد که باعث می‌ شود حس و حال واقعی تری نسبت به فضای اطراف خود پیدا کنید. مجموعه دیزنی لند هنگ کنگ چین نیز دارای نمونه‌ های دیگر دارک راید است که هر کدام حال و هوای خود را دارند.

 

ساخت لوازم شهربازی کشتی طلائی

 

کوهستان پر آب یا splash mountain

این دارک راید یکی از معدود دارک راید‌های آبی در جهان است که طرفداران بسیار زیادی دارد. فضا سازی واقعی و نماهای بسیار جالبی که پیش روی شما قرار می‌ گیرند، قطعاً باعث جذاب‌ تر شدن فضای این بازی برای شما می‌ شوند. فضاسازی طبیعی که در اطراف این دارک راید قرار گرفته بخشی از یک کوهستان با ترکیبی از بخش‌ های طبیعی و ساختگی است. به عقیده مسافران یکی از مهمترین مزایای این دارک راید قیمت مناسب و زمان طولانی آن است. علاوه بر آن در این زمان طولانی شما وارد قسمت های متنوعی خواهید شد. به این ترتیب می‌ توانیم بگوییم که تنوع دیدنی‌ های جالب در این دارک راید بسیار عالی است و به عنوان یکی از لوازم شهربازی محبوب شناخته می شود.

 

تولید لوازم شهربازی کشتی طلائی

 

ماجراجویی بی نظیر مرد عنکبوتی

این دارک راید که در شهربازی ایالت اورلاندو قرار دارد، به عنوان یکی از اولین دارک راید‌های کاملاً تکنولوژیکی شناخته می‌ شود. کیفیت تجهیزات نمایش و صداگذاری در این دارک راید به قدری بالا است که مسافران گاهی نمی‌ توانند تشخیص دهند که چه چیزی واقعی است و کدام یک از قسمت‌ ها به آنها نمایش داده می‌ شود. یکی از مزایای اصلی این دارک راید وجود صفحات نمایش بسیار پیشرفته است. طراحی این صفحات نمایش به گونه‌ ای است که وقتی از روبروی آنها رد شده‌ اید و قصد دارید که دوباره به آنها نگاه کنید، اصلاً متوجه نخواهید شد که در حال نگاه کردن به یک صفحه نمایش هستید. در بین تمامی دارک راید‌های تکنولوژیکی در جهان، بهترین گزینه قطعاً «ماجراجویی بی‌نظیر مرد عنکبوتی» خواهد بود.

 

سازنده لوازم شهربازی کشتی طلائی

 

خانه جن زده یا مانور خیالی

این دارک‌ راید که یکی از لوازم شهربازی ترسناک کلاسیک در دیزنی‌ لند است، این روزها طرفداران زیادی دارد. علاوه بر فضاسازی رازآلود و خط داستانی وحشتناک، صداگذاری‌ ها و موسیقی بسیار جذابی که در مسیر پخش می‌ شود، باعث ایجاد ترس و هیجان زیادی خواهد شد. معمولاً بیشتر فضاسازی‌ ها در این دارک راید به صورت فیزیکی انجام شده اند و فقط بخشی از مسیر با استفاده از صفحات نمایش کنترل می‌ شود. به هر حال هنوز هم این دارک راید طرفداران زیادی دارد. به خصوص افرادی که به دنبال یک تونل وحشت ترسناک و دیدنی هستند به هیچ عنوان نباید از این گزینه بسیار خوب غافل شوند.

 

کارخانه کشتی طلایی یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم شهربازی است که از با بهره گیری از امکانات روز دنیا، انواع دستگاه های شهربازی مانند چرخ و فلک، فریزبی، سالتو، قطارهای شهربازی مخصوص بزرگسالان و کودکان و…را برای شهربازی های سرپوشیده و سالنی و روباز تولید می‌کند. هدف این مجموعه تجهیز کردن شهربازی‌ها با وسایل ایمن تفریحات هیجان انگیز و مفرحی را برای شما عزیزان ایجاد نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه کشتی طلایی می‌توانید از طریق شماره تماس، فکس و ایمیل زیر با این مجموعه در ارتباط باشید.

تلفن: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۸
همراه: ۰۹۱۲۷۶۰۷۷۳۷ – ۰۹۱۲۱۲۶۸۴۷۲
فکس: ۰۲۱۳۶۰۱۳۵۹۷
ایمیل : shahrebazi125@gmail.com